Internet: beste mensen wie weet er raad als ik wil downlauden met rapidshare dan krijg je een kader met openen opslaan , maar die kader komt en gaat onmiddelijk weg en kan niets meer mis ik iets of wat groetjes elie <!-- / message --> Soortgelijke discussies: rapidshare plus rapidshare hapert rapidshare Rapidshare download RapidShare...

beste mensen wie weet er raad als ik wil downlauden met rapidshare dan krijg je een kader met openen opslaan ,
maar die kader komt en gaat onmiddelijk weg en kan niets meer mis ik iets of wat groetjes elie
<!-- / message -->
Soortgelijke discussies:
ben je virusvrij? Spywarevrij? Trojanvrij?
Doe eens een goede scan met je antivirus.
Super antispyware is ook een gratis progje dat je kan gebruiken.
Zo kunnen we al heel wat verder zoeken
heb je dit ook met andere bestanden die niet van rapidshare zijn?

beste ben ja ik ben virusvrij? Spywarevrij? Trojanvrij?
en andere bestanden dan van rapidshare kan ik wel downlauden
wordt er hopeloos van groetjes elie

he beste ben weet je wat opeens lukt het me met rapidshare terug wel vreemd
dat het nu opeens wel lukt zomaar toch bedankt groetjes elie

Als je niet betalend bent kan je maar 3 downloads doen op korte tijd, dan moet je lang wachten eer het terug gaat.
Was het zo iets?

neen ik had helemaal nog niets gedownload het ging gewoon niet
en dan opeens ging het wel zeer vreemd he hoop dat het zo blijft hoor groetjes elie

om er moedeloos van te worden nu lukt het weer niet gisteren nacht wel en nu terug weer niet teug het gekende liedje groetjts elie

Dit zou ook een probleem kunnen zijn van bij rapidshare uit.
Reden omdat er te veel downloaden op het zelfde moment.
Dan kan dit wel voorvallen.
Wie niets doet kan niets verkeerd doen

Als je een free account hebt kan dat kloppen.
De betaalaccounts gaan voor, dat is normaal he.

ja mannen zoals jullie aanhalen wachten tussen de downloads en het lukt bedankt om me allemaal te willen helpen hier mag een slot op groetjes elie
Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)
Favorieten/bladwijzers