Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
resultaten: 1 t/m 10 van 27

Packard Bell service amai ze

Hardware: heb een laptopje binnengekregen die aangekocht werd in januari 2009 dus loopt de garantie nog. De laptop doet niks meer. toen ik packard bell belde om herstelling aan te melden kreeg ik als antwoord dat in juli melding werd gedaan dat de laptop stuk was. de persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me aangezien de laptop nog niet was binnengekomen in juli de herstelling ging worden aangerekend aan de klant en dus niet in garantie ging worden ...

Share/Bookmark
    Actieve Helper pctuts lucske is on a distinguished road lucske's schermafbeelding
    Provider
    Leeftijd
    47
    Bedankt
    1
    4 keer bedankt in 4 berichten

Thumbs down Packard Bell service amai ze

heb een laptopje binnengekregen die aangekocht werd in januari 2009 dus loopt de garantie nog. De laptop doet niks meer. toen ik packard bell belde om herstelling aan te melden kreeg ik als antwoord dat in juli melding werd gedaan dat de laptop stuk was. de persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me aangezien de laptop nog niet was binnengekomen in juli de herstelling ging worden aangerekend aan de klant en dus niet in garantie ging worden hersteld. Dat vind ik absurd garantie is garantie of je die pc nu een maand of langer in je kast zet maakt toch niets uit zolang je binnen je periode blijft voor je garantie. Ik ga zeker nooit een packard bell kopen en ook afraden van dit te doen aan al mijn klanten. Zet deze even op het forum om iedereen eens te laten nadenken alvorens een packard bell te kopen.......

Soortgelijke discussies:
    Laatst gewijzigd door lucske; 03-10-2009 om 06:16

2. # ADS
    Circuit advertisement
    Leeftijd
    2010

Member Pascal is on a distinguished road Pascal's schermafbeelding
    Leeftijd
    34
    Bedankt
    0
    0 keer bedankt in 0 berichten
    Citeren Oorspronkelijk geplaatst door lucske Bekijk bericht
    heb een laptopje binnengekregen die aangekocht werd in januari 2009 dus loopt de garantie nog. De laptop doet niks meer. toen ik packard bell belde om herstelling aan te melden kreeg ik als antwoord dat in juli melding werd gedaan dat de laptop stuk was. de persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me aangezien de laptop nog niet was binnengekomen in juli de herstelling ging worden aangerekend aan de klant en dus niet in garantie ging worden hersteld. Dat vind ik absurd garantie is garantie of je die pc nu een maand of langer in je kast zet maakt toch niets uit zolang je binnen je periode blijft voor je garantie. Ik ga zeker nooit een packard bell kopen en ook afraden van dit te doen aan al mijn klanten. Zet deze even op het forum om iedereen eens te laten nadenken alvorens een packard bell te kopen.......

Bel terug en zeg dat je naar testaankoop gaat schrijven en alles bekend gaat maken in de media. Eens zien wat ze dan zeggen. Reageren ze er niet op, dan zou ik effectief naar testaankoop een brief schrijven.

Greetz

Pctuts Vip wivy is on a distinguished road
    Provider
    Besturing
    Leeftijd
    48
    Weblog artikelen
    1
    Bedankt
    180
    88 keer bedankt in 62 berichten
    Nooit problemen gehad met Packard Bell, maar Compaq-HP dat is een ander boekdeel!
    Tevredenheid is relatief zoals het kiezen van een ISP, een auto, ....

Niet meer actief Gastje1 is on a distinguished road Gastje1's schermafbeelding
    Provider
    Besturing
    Bedankt
    3
    5 keer bedankt in 4 berichten
    Heb nog toeren hoord van packerd Bell!

Ik blijf bij HP dat is pas goed

Laatst gewijzigd door Tuts; 08-06-2010 om 18:08

Actieve Helper pctuts Pctuts is on a distinguished road
    Provider
    Besturing
    Bedankt
    0
    118 keer bedankt in 78 berichten
    ik houd mij bij ibm,nooit problemen mee gehad als laptop
    hp indien je toestel nog in garantie is,bv een scherm;je beld naar hp en nog 48 uur later staat er iemand bij u aan de deur met een nieuw scherm en het is gratis

Actief lid Smessae is on a distinguished road Smessae's schermafbeelding
    Provider
    Besturing
    Leeftijd
    45
    Bedankt
    10
    25 keer bedankt in 16 berichten
    De service van Packard Bell is en blijft een rampzalig gedoe. Iedere dag lees ik het forum, en natuurlijk lees je daar de minder fraaie dingen die kunnen gebeuren na aankoop, maar de helpdeks van packard Bell is een ramp. Het bellen naar ginds is al een natuurramp op zijn eigen. Je komt in Suriname uit en met moeite verstaanbaar...moet je systeem opgehaald worden krijg je een stickersysteem van ups ( als ze al toekomen) en dan maar hopen dat ze hem ophalen. Terugkrijgen is ook al wat en ongeschonden is al heel wat.
    Ik hou mijn hart vast dat ik de garantieperiode doorkom zonder kleerscheuren.
    Het aanbieden van de laptop in de winkel van aankoop kan hier soelaas brengen. Deze manier van werken is de enige waarop de garantie niet kan ontdoken worden, tenzij de fout ligt aan de gebruiker.

Beheerder - Oprichter Tuts is on a distinguished road Tuts's schermafbeelding
    Provider
    Besturing
    Leeftijd
    40
    Weblog artikelen
    55
    Bedankt
    317
    345 keer bedankt in 218 berichten
    Ik denk dat het bij alle merken zo is hoor, willen verkopen maar geen geld uitgeven.

spammer
    Gast
    daar ben ik het helemaal me eens ivan

Actief lid nickie is on a distinguished road
    Provider
    Besturing
    Leeftijd
    57
    Weblog artikelen
    1
    Bedankt
    10
    6 keer bedankt in 4 berichten
    winkel en winkel is twee, als je koopt kijk ook naar de service, is er garantie op breng het terug naar de winkel waar het gekocht is.

Co-Admin nijltjetweety is on a distinguished road
    Provider
    Besturing
    Leeftijd
    39
    Weblog artikelen
    16
    Bedankt
    101
    323 keer bedankt in 242 berichten
    Citeren Oorspronkelijk geplaatst door nickie Bekijk bericht
    winkel en winkel is twee, als je koopt kijk ook naar de service, is er garantie op breng het terug naar de winkel waar het gekocht is.
    Altijd terug nar waar je hem gekocht hebt.
    Anders doen ze moeilijk, da's overal zo tegenwoordig.

Onderwerp gesloten
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Bericht informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)

Tags voor dit bericht

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten