Hardware: heb een laptopje binnengekregen die aangekocht werd in januari 2009 dus loopt de garantie nog. De laptop doet niks meer. toen ik packard bell belde om herstelling aan te melden kreeg ik als antwoord dat in juli melding werd gedaan dat de laptop stuk was. de persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me aangezien de laptop nog niet was binnengekomen in juli de herstelling ging worden aangerekend aan de klant en dus niet in garantie ging worden ...

heb een laptopje binnengekregen die aangekocht werd in januari 2009 dus loopt de garantie nog. De laptop doet niks meer. toen ik packard bell belde om herstelling aan te melden kreeg ik als antwoord dat in juli melding werd gedaan dat de laptop stuk was. de persoon aan de andere kant van de lijn vertelde me aangezien de laptop nog niet was binnengekomen in juli de herstelling ging worden aangerekend aan de klant en dus niet in garantie ging worden hersteld. Dat vind ik absurd garantie is garantie of je die pc nu een maand of langer in je kast zet maakt toch niets uit zolang je binnen je periode blijft voor je garantie. Ik ga zeker nooit een packard bell kopen en ook afraden van dit te doen aan al mijn klanten. Zet deze even op het forum om iedereen eens te laten nadenken alvorens een packard bell te kopen.......
Soortgelijke discussies:
Laatst gewijzigd door lucske; 03-10-2009 om 06:16

Nooit problemen gehad met Packard Bell, maar Compaq-HP dat is een ander boekdeel!
Tevredenheid is relatief zoals het kiezen van een ISP, een auto, ....

Heb nog toeren hoord van packerd Bell!
Ik blijf bij HP dat is pas goed
Laatst gewijzigd door Tuts; 08-06-2010 om 18:08

ik houd mij bij ibm,nooit problemen mee gehad als laptop
hp indien je toestel nog in garantie is,bv een scherm;je beld naar hp en nog 48 uur later staat er iemand bij u aan de deur met een nieuw scherm en het is gratis

De service van Packard Bell is en blijft een rampzalig gedoe. Iedere dag lees ik het forum, en natuurlijk lees je daar de minder fraaie dingen die kunnen gebeuren na aankoop, maar de helpdeks van packard Bell is een ramp. Het bellen naar ginds is al een natuurramp op zijn eigen. Je komt in Suriname uit en met moeite verstaanbaar...moet je systeem opgehaald worden krijg je een stickersysteem van ups ( als ze al toekomen) en dan maar hopen dat ze hem ophalen. Terugkrijgen is ook al wat en ongeschonden is al heel wat.
Ik hou mijn hart vast dat ik de garantieperiode doorkom zonder kleerscheuren.
Het aanbieden van de laptop in de winkel van aankoop kan hier soelaas brengen. Deze manier van werken is de enige waarop de garantie niet kan ontdoken worden, tenzij de fout ligt aan de gebruiker.

Ik denk dat het bij alle merken zo is hoor, willen verkopen maar geen geld uitgeven.
daar ben ik het helemaal me eens ivan

winkel en winkel is twee, als je koopt kijk ook naar de service, is er garantie op breng het terug naar de winkel waar het gekocht is.

Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)
Favorieten/bladwijzers