Hardware: hij doet niets meer nijltje zells geen lampkes meer die branden...

hij doet niets meer nijltje zells geen lampkes meer die branden

Kijk ens of het moederbord op zijn plaats zit, kan gewoon slecht contact zijn ook.
Je weet nooit.
Probeer eens met een andere adapter.
Ik heb deze packard bell geprobeerd met een universele transfo die niet zwaar genoeg was, hij deed ook niets.

Normaal is het zo :
voor desktop pc ' s dien je steeds naar je plaats waar je hem aangeschaft hebt
voor laptops is dit een ander verhaal , omdat deze mobiel zijn " lees zij kunnen overal wereldwijd meegenomen worden " is de garantie dan ook wereldwijd en kan je Uw kapotte laptop dus overal ter wereld laten herstellen . Let wel het dient steeds te gebeuren bij een van de bewuste firma gecertificieerde hersteller .
Zo gebeurt dit ook bvb bij Apple , De oom van mijn vrouw had in België een Macbookpro aangeschaft en na pakweg 10 maanden ging hij stuk in Namibië .
Hij is daar zonder problemen gemaakt geweest door een officiele Applereseller

hallo iedereen,
Ik heb een zestal maanden geleden een PB laptop gekocht en een paar weken geleden gaf die er de brui aan ; gaf geen kik meer. ik kan helemaal niet klagen over de service van Packard Bell. het toestel werd gratis en stipt afgehaald door een koerierdienst en werd een paar dagen later weer netjes thuis afgeleverd. Detail misschien: de labels voor de koerierdienst konden enkel via email doorgestuurd worden en moesten afgedrukt worden: handig is dat niet als je laptop het niet doet.............

Mijn eerste pc was een pb nooit problemen mee gehad, mijn 2 de pc was ook pb heeft mij in de tijd zo een 1500€ gekost ook nooit problemen hee.
Onder tussen heb ik al zo een 4 pc versleten

ja is ieder zijn mening maar ik weet van mezelf dat er hier nooit een packard bell binnenkomt enkel deze die ik moet herstellen of in orde zetten (als da nog lukt)
Hoi
de mijne is 3 drie binnen geweest en je word van het kastje naar de muur gestuurd.
met andere flauwer dan flauw kan niet
Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)
Favorieten/bladwijzers