wivy (12-03-2010)
Besturingsystemen: is wat ik mij nu al dikwijls afvraag,waarom willen jullie steeds maar overclocken als hij niet snel genoeg is koop dan een snellere,want als je dit doet heb je een betere koeling nodig voor je prossecor en verkort de levensduur ervan...

is wat ik mij nu al dikwijls afvraag,waarom willen jullie steeds maar overclocken
als hij niet snel genoeg is koop dan een snellere,want als je dit doet heb je een betere koeling nodig voor je prossecor en verkort de levensduur ervan
Laatst gewijzigd door Rudy; 10-03-2010 om 20:50
wivy (12-03-2010)

Volledig met je eens Rudy
Eigenlijk wil ik hier nog iets aan toevoegen. De topicposter zal zeker de bedoeling van overclocken hebben om te gamen. Ik ben nu geen gamer, maar moest ik een gamer zijn, zou ik me nooit een merkcomputer aanschaffen. Zelf een kloon bouwen zodat je die zelf later kan uitbreiden. Geen kennis van zelf een computer te bouwen. Naar een goede computerwinkel stappen, en laat je computer bouwen. Koop alles tegelijkertijd in dezelfde winkel, niet het moederbord hier, het geheugen daar, de harde schijf ginder. Bij één en dezelfde winkel gaat het je dan ook voordeliger in prijs komen.
Je hoeft niet alles in het leven te hebben, maar geniet van alles wat je in het het leven hebt
Windows Vista + PCLinuxOS2010 + UBUNTU 10.04
4 GB DD2 RAM, Max. 8Gb
Haredeschijf : HITACHI Travelstar 5K320 320GB
Processor : Intel T3200 Dual Cpu @ 2.00ghz
Video : Intel GMA X4500
Ethernet : Realtek 8102
USB Wifi : Ralink RT73 USB WIRELESS LAN CARD
OS's : ubuntu 10.04
4 GB DD2 RAM, Max. 8Gb
hij kan de clock-generator niet vinden, hij zegt dat hij die nog moet invullen in het progama, dit is zijn pc.
HP Pavilion Elite m9200 Desktop PC series
4 GB DD2 RAM, Max. 8Gb

CPUCool is ook en goede tool om softmatig je cpu te overclocken. CPUfsb is een stukje daarvan om enkel de fsb te verhogen.
Alle HP (compack en packard bell) zijn moeilijk, die hun hardware zijn steeds als laatste ondersteund.
Dit gaat echter om te gamen niets uithalen.
HP Pavilion Elite m9200 Desktop PC series
Er is maar 2 gig ram (kan verhoogd worden natuurlijk).
Je vriend heeft zelfs al een AMD X4, een quadcore, en nog een goede ook.
Die kan alle games aan die nu op de markt zijn.
De videokaart, de geforce 8600GT is reeds een paar jaar achterhaald.
Laat hem eens een nieuwe videokaart steken, 't zal rap opgelost zijn.
Hij is volledig verkeerd bezig.
Laatst gewijzigd door nijltjetweety; 12-03-2010 om 09:47

PS: Wit product is wat duurder, maar ook heel veel beter. (Swake heeft daar een goed punt)
Ga maar eens kijken naar het zelfde moederbord op de site van ASUS.
De cijfers bij HP zijn meestan zeer ondermaats, vergeleken bij het oorspronkelijke bordje.
4 GB DD2 RAM, Max. 8Gb
Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)
Favorieten/bladwijzers