resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Junior Member ahaans's schermafbeelding
    Leeftijd
    36
    Provider
    Kpn

User Profile Service

Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik na invoeren van mijn wachtwoord in windows 7 sinds kort de melding: "De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen". Het lijkt er op dat ik niet meer in mijn laptop kan. Ik heb mijn userprofile nooit veranderd en mijn wachtwoord ook nog niet. Weet iemand hoe ik weer in mijn laptop kan komen?

2. http://www.irepairshop.be
    Beheerder Lana's schermafbeelding
    Leeftijd
    57
    Provider
    Kpn
    Start eens op in veilige modus en kies dan via Start / alle programma's / Bureau-accessoires / Systeemwerkset voor systeemherstel. Ga naar een datum toen het probleem er nog niet was.
    uǝʌǝןqǝƃ sǝɾʞoɹq uɾıɯ uɾız ɹɐɐʍ               

Beheerder Qtex's schermafbeelding
    Leeftijd
    51
    Provider
    Telenet
    ik heb je een Bijlage 8021 aangemaakt .... voer deze stappen uit in de veilige modus
    Besturingssysteem Windows 8.1 Pro x64 with Media Center Processor AMD Athlon 64 X2 5600+ RAM 4 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 362MHz (5-5-5-18) Moederbord ASUSTeK Computer INC. M2N-CM DVI (AM2)
    Grafisch Algemeen niet-PnP-beeldscherm (1920x1080@60Hz) 512MB NVIDIA GeForce 9600 GT (XFX Pine Group) SSD Samsung 840 EVO 250GB Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
    Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device Geluid High Definition Audio-apparaat

Junior Member lvdh's schermafbeelding
    Provider
    Dommel
    Opstarten in veilige modus, en aanmelden als Administrator.
    • Verwijder alle diskettes, cd's en dvd's uit uw computer en start uw computer vervolgens opnieuw op.
      Klik op de knop Start, klik op de pijl naast de knop Afsluiten en klik vervolgens op Opnieuw opstarten.
    • Ga op een van de volgende manieren te werk:

• Als er slechts één besturingssysteem op de computer is geïnstalleerd, houdt u F8 ingedrukt terwijl de computer opnieuw opstart. U moet op de toets F8 drukken voordat het Windows-logo wordt weergegeven. Als het Windows verschijnt, moet u wachten totdat de aanmeldingsprompt van Windows verschijnt, de computer uitschakelen en opnieuw starten en het vervolgens opnieuw proberen.
      • Als er meerdere besturingssystemen op uw computer zijn geïnstalleerd, gebruikt u de pijltoetsen om het besturingssysteem dat u in de veilige modus wilt starten te markeren en vervolgens drukt u op F8.
    • Klik op het scherm Geavanceerde opstartopties, gebruik de pijltoetsen om de gewenste veilige modus te markeren en druk op Enter. Voor meer informatie over opties raadpleegt u Geavanceerde opstartopties (waaronder de veilige modus).
    • Meld u op de computer aan met een gebruikersaccount met administratormachtigingen.

Als de computer zich in de veilige modus bevindt, worden de woorden Veilige modus in de hoeken van het beeldscherm weergegeven. Als u de veilige modus wilt afsluiten, start u de computer opnieuw op en vervolgens laat u Windows opnieuw opstarten.
    Als administrator kan je de gebruikersprofielen aanpassen, verwijderen en opnieuw aanmaken.

Soortgelijke discussies

1. service user profile service verhindert aanmelden
    By martijnlauwen in forum Windows 7
    Reacties: 1
    Gepost: 08-01-2013, 22:21
  2. service User Profile-service verhindert het aanmelden
    By Tuts in forum Tutorials Windows Vista
    Reacties: 0
    Gepost: 12-12-2011, 20:48
  3. CPU Power User
    By Lana in forum Computer en internet Nieuws
    Reacties: 1