Beveiliging: Ben momenteel wat aan het testen en zou graag tijdelijk AVG virusscanner uitschakelen. Als ik me afsluit van het internet (fiche er uit) kan het toch geen kwaad. Maar hoe schakel ik AVG tijdelijk uit. Zie dat nergens staan. Oplossing: 1) Start AVG Control Center 2) Dubbelklikken op AVG Resident Shield 3) Daar alle opties uitschakelen Vergeet niet terug te activeren nadien!! Soortgelijke discussies: Virusscanner avast is goed Welke virusscanner welke virusscanner? AVG virusscanner RAM en ROM, tijdelijk en permanent...

Ben momenteel wat aan het testen en zou graag tijdelijk AVG virusscanner uitschakelen.
Als ik me afsluit van het internet (fiche er uit) kan het toch geen kwaad.
Maar hoe schakel ik AVG tijdelijk uit. Zie dat nergens staan.
Oplossing: 1) Start AVG Control Center
2) Dubbelklikken op AVG Resident Shield
3) Daar alle opties uitschakelen
Vergeet niet terug te activeren nadien!!
Soortgelijke discussies:
Laatst gewijzigd door Mik; 08-02-2010 om 19:46 Reden: opgelost
Ik heb niet alles waar ik van hou. Maar ik hou van alles wat ik heb.

Mik
Hoef je toch de fiche niet voor uit te trekken, welk besturingssysteem gebruik je?Als ik me afsluit van het internet (fiche er uit) kan het toch geen kwaad.
Je AVG uitschakelen kan op deze wijze.
In je werkbalk rechts onderaan moet normaal het AVG icoontje staan als AVG actief is. Rechts op klikken, en dan close of exit of iets dergelijks, hiermee word AVG volledig uitgeschakeld.
Je hoeft niet alles in het leven te hebben, maar geniet van alles wat je in het het leven hebt
Windows Vista + PCLinuxOS2010 + UBUNTU 10.04

Ik weet ook wel dat ik dat gewoon kan uitschakelen zonder fiche er uit. Maar dat rechts klikken heb ik al lang geprobeerd en er is niets uit te schakelen. Antivirus wordt geopend en nergens in het program zie ik een zaak staan waar ik kan uitschakelen. Alleen staat er hoe ik beschermd ben. Niets toont hoe ge onbeschermd verder kunt.
In Norton kon je gewoon uitschakelen met rechtsklikken. Wie weet raad?

En in taakbeheer, daar al eens geprobeerd?
Hiermee bedoel ik wel, internetverbinding uitschakelen , zonder de fiche uit te trekken.Ik weet ook wel dat ik dat gewoon kan uitschakelen zonder fiche er uit.
1) Start AVG Control Center
2) Dubbelklikken op AVG Resident Shield
3) Daar alle opties uitschakelen
Vergeet niet terug te activeren nadien!!
Laatst gewijzigd door swake; 06-02-2010 om 20:05
Je hoeft niet alles in het leven te hebben, maar geniet van alles wat je in het het leven hebt
Mik (06-02-2010)

Graag gedaan Mik .

Klopt het dat ge Uw eigen zaken niet als opgelost kunt markeren?

Nee het klopt niet of ja het klopt dat je het niet kan?
Ofwel neen je kan je eigen zaken niet... of nee het klopt niet, je kan je eigen zaken wel markeren
Antwanneke:sorry, inderdaad niet erg duidelijk geantwoord van mij. de vraag was: klopt het dat... en daar is het antwoord neen op: het klopt niet, je kan het wel zelf![]()
Laatst gewijzigd door Antwanneke; 11-02-2010 om 16:26
Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)
Favorieten/bladwijzers