resultaten: 1 t/m 3 van 3

beveiliingswaarschuwing door "Advanced Virus Remover

Beveiliging: "Vanaf vorige donderdag wordt ik op mijn beeldscherm konstant lastig gevallen door "kadertjes" met alle mogelijke waarschuwingen. ze hebben allemaal te maken met ADVANCED VIRUS REMOVER. Enkele voorbeelden: - Critical vulnarables found. Spyware threat detected - advanced virus remover , security alert - advanced virus remover trial version - of rechtsonder in het scherm 'system warning' attaker IP:211.139.44.202. Attack type: lsass.exe exploit Het gebeurt dus ook als ik geen LAN verbinding heb. Op mijn computer heb ik McAfee als virusscanner. ...

Share/Bookmark
    Member wirelma2210 is on a distinguished road
    Provider
    Leeftijd
    62
    Bedankt
    0
    0 keer bedankt in 0 berichten

beveiliingswaarschuwing door "Advanced Virus Remover

"Vanaf vorige donderdag wordt ik op mijn beeldscherm konstant lastig gevallen door "kadertjes" met alle mogelijke waarschuwingen. ze hebben allemaal te maken met ADVANCED VIRUS REMOVER. Enkele voorbeelden: - Critical vulnarables found. Spyware threat detected - advanced virus remover , security alert - advanced virus remover trial version - of rechtsonder in het scherm 'system warning'
    attaker IP:211.139.44.202. Attack type: lsass.exe exploit
    Het gebeurt dus ook als ik geen LAN verbinding heb.
    Op mijn computer heb ik McAfee als virusscanner. En ik moet dus niet zonodig nog zo'n ding.
    Wie heeft hier ook last van. En vooral : weet iemand hoe ik dit weer van mijn computer krijg.

Henk

Soortgelijke discussies:

2. # ADS
    Circuit advertisement
    Leeftijd
    2010

Co-Admin nijltjetweety is on a distinguished road
    Provider
    Besturing
    Leeftijd
    39
    Weblog artikelen
    16
    Bedankt
    101
    321 keer bedankt in 240 berichten
    Bericht verplaatst.
    Lees hier de belangrijke berichten en plaats een logje.
    Ik denk dat je met een besmetting zit.

Actieve Helper pctuts Antwanneke is on a distinguished road Antwanneke's schermafbeelding
    Provider
    Besturing
    Weblog artikelen
    11
    Bedankt
    156
    96 keer bedankt in 66 berichten
    Citeren Oorspronkelijk geplaatst door wirelma2210 Bekijk bericht
    "Vanaf vorige donderdag wordt ik op mijn beeldscherm konstant lastig gevallen door "kadertjes" met alle mogelijke waarschuwingen. ze hebben allemaal te maken met ADVANCED VIRUS REMOVER. Enkele voorbeelden: - Critical vulnarables found. Spyware threat detected - advanced virus remover , security alert - advanced virus remover trial version - of rechtsonder in het scherm 'system warning'
    attaker IP:211.139.44.202. Attack type: lsass.exe exploit
    Het gebeurt dus ook als ik geen LAN verbinding heb.
    Op mijn computer heb ik McAfee als virusscanner. En ik moet dus niet zonodig nog zo'n ding.
    Wie heeft hier ook last van. En vooral : weet iemand hoe ik dit weer van mijn computer krijg.

Henk
    het is inderdaad een klassieke rogue. is een bekende infectie. door zijn uitzicht als fake antispyware gaat hij je verleiden tot bepaalde acties, die dan trojans installeren. zeker geen enkele van die meldingen volgen.

ter info: de kwalijke objecten die je in je scanlog van hijachthis ziet zijn de deze: je zou die dus ook met hijackthis kunnen verwijderen.

O4 – HKLM\..\Run: [winupdate.exe] C:\WINDOWS\system32\winupdate.exe
    O4 – HKCU\..\Run: [Advanced Virus Remover] C:\Program Files\AdvancedVirusRemover\PAVRM.exe
    O4 – HKLM\..\Run: [winupdate86.exe] C:\WINDOWS\system32\winupdate86.exe
    O4 – HKCU\..\Run: [Advanced Virus Remover] C:\Program Files\AdvancedVirusRemover\AVR.exe

En doe ook een scan met MBAM. deze gaat je normaalgezien wel helpen met Advanced Virus remover weg te krijgen.

Een vraag over Office? Stel ze hier:
    Klik hier om een vraag over Office te stellen

Onderwerp gesloten

Bericht informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn momenteel 1 gebruiker(s) die dit onderwerp bekijken. (0 leden en 1 bezoekers)

Tags voor dit bericht

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten