Netwerk

Vraag over je Netwerk kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Onlangs zijn we verhuis en werd op zolder een AP van Telenet geplaatst. Hiermee heb ik alvast op de bovenverdieping goed bereik. Ik moet hiervoor...
Antwoorden
6
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik ben de beveiligingscode van mijn internet kwijt... Waar kan ik die terugvinden?
Antwoorden
6
Weergaven
866
  • Gesloten
Daar ik niet weet of mijn vraag hier op zijn plaats is waag ik het er op. Ik kocht onlangs een buitencamera ter beveiliging van onze woning omdat...
Antwoorden
5
Weergaven
724
  • Gesloten
https://macaddress.io/ beeldjes maken een uitleg overbodig: aan de hand van het Mac-adres van mijn aangesloten toestellen, kon ik in mijn BBox...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Pia vpn werkt niet meer in windows 7. Blijkbaar word win7 niet meer ondersteund. Is daar geen mouw aan te passen ? Alvast bedankt voor het meedenken.
Antwoorden
3
Weergaven
759
  • Gesloten
Heb mijn laptop terug gezet naar fabrieksinstellingen maar nu geraak ik niet op internet. Hij vraagt een beveiligingssleutel ipv mijn paswoord...
Antwoorden
3
Weergaven
580
  • Gesloten
Om met dit warme weer ook in de tuin wifi te krijgen heb ik op mijn Telenet netwerk de oude (werd gebruikt bij vorige Telenet modem) DLink...
Antwoorden
3
Weergaven
694
  • Gesloten
ik wil enkele wifi-camera's installeren die werken op 2,4 Ghz, mijn modem is ingesteld op 2.4 en 5.1 ghz zou dit moeten werken? of moet de modem...
Antwoorden
2
Weergaven
267
Vraagje hier, 2 weken geleden was er hier een algemene stroompanne. Na de herstart van de modem had ik plots maar 100/100 Mbps meer ipv 1000/1000...
Antwoorden
2
Weergaven
302
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb een nieuwe computer gemaakt, en ik zou nu mijn drivers moeten installeren. Alleen vind mijn computer het netwerk niet, ook al steekt mijn...
Antwoorden
2
Weergaven
714
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan