Online apps

  • Gesloten
goede morgen zins een paar dagen werkt microsoft store app niet meer ik heb al veel geprobeerd maar het lukt niet hij verdween zomaar van de...
Antwoorden
10
Weergaven
896
  • Gesloten
Men kan bestellen op de duitse website vanuit België. Mogelijk is dat irrelevant. Eigenaardig maar eens dat er een artikel wordt getoond, vind il...
Antwoorden
9
Weergaven
1K
  • Gesloten
hoe kan ik makkelijk een melding krijgen van bvb een verjaardag op een dag in de toekomst op het scherm , een geheugensteuntje dus , kan ik dat...
Antwoorden
8
Weergaven
590
  • Gesloten
Hallo, We hebben te weinig opslagruimte op onze google account, je krijgt 15 gig gratis. Mijn vrouw heeft er voor €1.99 per maand 100 gig bij...
Antwoorden
8
Weergaven
432
  • Gesloten
Voor mensen met nostalgie: Met emulatie kan men nog vele vele flashgames spelen van de tijd van toen ;-) Het archiveren is gestart...
Antwoorden
7
Weergaven
609
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo beste mensen, Ik heb de volgende vraag: Ik heb onlangs een aantal Google Maps kaarten op mijkn Android Smartphone gedownload en...
Antwoorden
7
Weergaven
486
  • Gesloten
Het lukt mij niet in om facturen te downloaden online, noch te laten opsturen per post. De link kopie aan te vragen (in punt 1.) verwijst niet...
Antwoorden
7
Weergaven
711
  • Gesloten
ik heb problemen met pay pal om in te loggen kan ik mijn account annuleren (weet niet meer hoeveel ik er nog opstaan )
Antwoorden
6
Weergaven
982
  • Gesloten
Downloaden kan je overal maar ik heb geen kabeltje. En de zeer lang gebruikte mp3 ringtone staat op mijn laptop, mss, mss? Vroeger stuurde je een...
Antwoorden
6
Weergaven
797
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Mijn Google foto app op mijn smartphone synchroniseert niet met de Google foto app op mijn laptop. Wie weet een oplossing. Ik...
Antwoorden
4
Weergaven
540
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan