Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad

Collapse
Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
X
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• iPad

heb op iPad een update 11.2.6 gedownl die niet volledig is doorgekomen en die kan ik niet install
    heb mijn iPad aan mijn macbook gekoppeld om een copy te maken en een herstel te doen
    achter dat melding kan niet herstellen of bijwerken gevolg op mijn iPad zwart scherm met een kabel en daarboven de tekst iTunes
    geen enkel middel werkt om op op te starten
    wie kan mij helpen
    grts dewoef

Wat gebeurd er als je de thuisknop en de aan / uit knop ongeveer 10 seconden ingedrukt houdt ??
    Je kunt ook de ipad proberen te herstellen via iTunes al vraag ik me af of de iPad zichtbaar wordt in iTune als hij niet volledig is opgestart.

1. Sluit je iPad via USB aan op je PC of Mac
    2. Start iTunes (download en installeer de laatste versie)
    3. Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en zet je iPad helemaal uit
    4. Houd de Power-knop (aan de bovenkant) ingedrukt en tegelijkertijd de Home-knop (onder je scherm)
    5. Je houdt deze beide knoppen tegelijk ingedrukt voor 10 seconden
    6. Na precies 10 seconden laat je de Power-knop los. Blijf de Home-knop ingedrukt houden! Niet loslaten dus.
    7. Blijf de Home-knop 10 seconden ingedrukt houden.
    8. Als je het goed gedaan hebt krijg je van iTunes de melding dat er een iPad in herstelmodus is aangetroffen.
    9. Druk op de knop ‘Herstel iPad
    10. Druk daarna op ‘Herstel en werk bij
    Last edited by Skippy; 23-02-2018, 09:52. Reden: tikfoutje

Opmerking

Skippy
      heb alles gedaan volgens uw gegevens en ik kan dat uitvoeren maar na herstellen en werk bij krijg ik de tekst (er is een onbekende fout waargenomen fout 3014)

als ik de thuisknop + aan knop zie ik het logo apple verschijnen en daarna weer dat kabeltje met tekst iTunes
      al bedankt voor de moeite
      dewoef

Opmerking

Als je precies gedaan heb wat er staat ( stap 1 t/m 10 ) en dat lukt niet dan weet ik het niet, dit is de standaard procedure. Misschien dit nog even doorlezen en op het linkje naar foutmelding 3014 klikken en dan vooral het hostbestand in windows nakijken en proberen Hulp bij update- en herstelfouten in iOS - Apple Support
        Anders contact zoeken bij een Applestore

Opmerking

betreffende fout 3014 lees je best het volgende eens na ..Zes Manieren om iPhone Fout 3014 te Repareren bij het Herstellen van iPhone
          Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
          RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
          Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
          2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
          Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
          Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

ben op het ogenblik op verlof in het buitenland zou het daar mee te maken hebben
            het is hier 2u later dan in Belgie en de mac zet het uurverschil vanzelf op het uur van het land

Opmerking

Dat kan, misschien leef je momenteel in een hotel dat bepaalde IP adressen of websites heeft geblokkeerd zoals het adres van Apple. Dit doen ze soms om het dataverkeer te beperken.
              Je hebt nu dus te maken met het netwerk waar je nu in het buitenland gebruik van maakt. Daar kan jij verder niets aan doen.
              Ik zou het dan thuis eens proberen.

Opmerking

er zal anders niets opzitten dan te wachten tot we thuis zijn en hopelijk lukt het dan wel
                ik laat nog iets horen hoe deze historie afloopt
                iedereen bedankt
                grts dewoef

Opmerking

de iPad is terug in orde dankzij de procedure hierboven van Skippy
                  mijn les is dus doe geen updates meer in het buitenland indien mogelijk
                  ik wil iedereen bedanken voor de hulp
                  gras dewoef

Opmerking

Bedankt voor het te melden dan ga ik hier slotje op doen.

Opmerking

Nog een opmerking hierover.
                      Dit kan ook in eigen land gebeuren zoals een free wifi in het winkelcentrum o.i.d.
                      Ligt dus aan het netwerk dat het wifi signaal aanbiedt. Men kan allerlei beperkingen, blokkades en berichtregels ingesteld hebben in de router.

Opmerking

Is met Windows en Android eender, updates doe je beter met een sterk en secure signaal. Dacht dat dit soort zaken toch tot standaard kennis hoorde.
                        Vernee Apollo Lite Android 6.0 Original Vernee ROM
                        Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

Even geduld ...
                        X