Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe van Win 8.1 naar win 10 ? na crach

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• hoe van Win 8.1 naar win 10 ? na crach

Hallo.

Heb vandaag een crach gehad met mijn pc , heb mijn pc te vroeg afgelegd terwijl hij nog aan het afsluitenwas )

daarna bij herstart was alles blauw op het scherm .

Daarna is er een programma gestart, die mijn pc terug bracht waar hij begon bij aankoop , en dat was win 8 ,

terwijl ik toch al enkele jaren win 10 gebruik , hoe kan ik terug bij win 10 komen ? is dit nog mogelijk.

heb win 10 vroeger gratis gedownload.

een beetje hulp zou welkom zijn. Dank U

Vermoedelijk heb je een fatale crash gehad en is via de herstelpartitie uw pc hersteld naar eerste gebruik. Dan moet je met mediacreationtool terug upgraden naar Windows10.
    Slecht nieuws hierbij : al Uw originele zelfgemaakte data en bestanden zijn weg.
    Ik heb niet alles waar ik van hou. Maar ik hou van alles wat ik heb.

Opmerking

Dank u , gelukkig had ik de data op andere schijven staan, de opstartschijf is een ssd schijf , morgen ga ik aan de slag om win 10 terug te te hebben,
      die mediacreationtool is dat een special programma ? Mvg

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door louwe Bekijk bericht
        Dank u , gelukkig had ik de data op andere schijven staan, de opstartschijf is een ssd schijf , morgen ga ik aan de slag om win 10 terug te te hebben,
        die mediacreationtool is dat een special programma ? Mvg
        Zie hier eens.
        windows 7 iso, how to reinstall windows 7, how to restore windows 7, download windows 7 iso, restore windows 7, software recovery, software restore, operating system recovery, Microsoft software recovery, Windows 7 software recovery, Windows 7 operating system recovery, Microsoft operating system recovery, Microsoft recovery, Windows 7 ISO, Windows 7 ISO image, Windows 7, restore Windows 7, reinstall windows 7, re-download Windows 7, Windows 7 disc image
        Ik heb niet alles waar ik van hou. Maar ik hou van alles wat ik heb.

Opmerking

Mik ,

Hartelijk Dank voor de geboden hulp , het is me gelukt om win 10 terug te instaleren.

alles is vlot verlopen , een fijn weekend tegemoet. en een warme douce , welgemeend.

mvg
          Louwe

Opmerking

Labels

Collapse

bij (4221) dan (4521) dat (5617) de (3053) deze (4893) dit (3626) een (5524) geen (2871) het (5164) hier (3261) http (5420) kan (6244) meer (4384) met (8402) mij (3130) niet (7677) nog (2884) ook (5136) ten (2835) van (10135) voor (6783) wat (2993) windows (4881) worden (2987) www (2678)
          Even geduld ...
          X