Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

App windows mail niet in te stellen

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

  • App windows mail niet in te stellen

    Na de april update heb ik problemen gehad met de mail app maar di hadden zichzelf opgelost.Sinds gisteren na het terugplaatsen van een back up van juist na de april update had ik weer problemen,de app kon eerst niet geopend worden en was nadien verdwenen.
    Ik heb via powershell eerst de app volledig laten verdwijnen en dan via de store terug geïnstalleerd.
    Nu kan ik alles instellen,maar krijg na het klikken op aanmelden krijg ik de foutcode 0x80070422..Ik ben 200% zeker dat de ingevulde velden juist zijn ingevuld.
    Wat kan ik nog doen om de app werkend te krijgen?
    EDIT
    Heb het toch gevonden, blijkbaar is het niet voldoende de windows firewall uit te schakelen, het systeem moet na de aanpassing herstart worden anders is de uitschakeling van de firewall niet actief..
    Eenmaal de firewall uitgeschakeld en herstart werkt da app zonder nog terug gegevens te moeten aanpassen of in te vullen.
    Last edited by userman; 09-06-2018, 19:29.

Labels

Collapse

bij (4222) dan (4521) dat (5617) de (3053) deze (4894) dit (3626) een (5524) geen (2871) het (5164) hier (3261) http (5422) kan (6245) meer (4384) met (8402) mij (3130) niet (7678) nog (2884) ook (5136) ten (2835) van (10136) voor (6784) wat (2993) windows (4881) worden (2988) www (2678)
Even geduld ...
X