Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Programma installeren

Collapse
Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
X
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

  • Programma installeren

    Geachte heer, mevrouw,

    Ik gebruik een ASUS laptop met Windows 10 en heb het volgende probleem. Telkens als ik een gedownload programma wil installeren krijg ik de melding: " Een van de vereiste bevoegdheden is niet aan cliënt toegekend" Deze melding krijg zowel bij gewoon uitvoeren als bij het uitvoeren als administrator. Ik ben de enige gebruiker en heb administrator bevoegdheden.

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet,
    Gerard uffing

  • #2
    over welk programma gaat het dan !
    dit eerder om na te gaan of hier ook zulke melding komt want "niet aan cliënt toegekend " is mij vreemd !
    Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
    RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
    Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
    2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
    Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
    Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

    Opmerking


    • #3
      Beste Qtex,

      Het betreft nu alle programma's die ik wil installeren.

      Met vriendelijke groet,
      Gerard Uffing

      Opmerking


      • #4
        wel dan denk ik eerder aan een besmetting ….je gebruikt de Windows 10 wel dan kun je ook de Off-line scanner gebruiken van de Windows Defender deze scant je gehele systeem buiten om Windows ...m.a.w. je systeem word gescant voordat Windows opstart en verwijderd zo mogelijke bedreigingen …
        om deze Off-line scanner te starten dien jij het Windows Defender beveiligingscentrum te openen ..
        klik vervolgens op de regel "een nieuwe geavanceerde scan uitvoeren " en vink de Off-line scanner aan en ga akkoord om je systeem te herstarten ..
        DDragon80 bedanken voor deze post.
        Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
        RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
        Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
        2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
        Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
        Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

        Opmerking


        • #5
          Beste Qtex,

          Bedankt.
          Ik ga het proberen en ik laat je weten of het probleem is opgelost.

          Met vriendelijke groet,
          Gerard Uffing

          Opmerking


          • #6


            Probeer volgende eens;

            Start volgende opdracht; secpol.msc
            Ga naar volgende locatie:
            Local Policies - Security Options - User Account Control: Admin Aproval Mode for the Built-in Administrator account.

            Zet deze op: disabled
            Daarna computer herstarten.

            ps; heb enkel engelstalige versie, dus kan mss anders vertaald zijn in nederlands...

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door DDragon80 Bekijk bericht


              ps; heb enkel engelstalige versie, dus kan mss anders vertaald zijn in nederlands...
              Lokaal beleid - Beveiligingsopties - Gebruikersaccountbeheer: Alle administrators in modus "Door administrator goedkeuren" uitvoeren.
              gap en DDragon80 bedanken voor dit bericht.

              Opmerking


              • #8
                Heren,

                Bedankt voor jullie meedenken.
                Na de offline virusscan waarbij overigens geen bedreigingen zijn gevonden is de laptop weer opgestart.
                Ik heb een drietal programma's weten te installeren nu zonder foutmelding. Dus het probleem schijnt nu opgelost te zijn zonder enige aanwijzing voor een fout.

                We gaan dus vrolijk verder. Ik houd de tip van DDragon 80 in reserve.

                Deze thread kan m.i. gesloten worden.

                Met vriendelijke groet,
                Gerard Uffing

                Opmerking


                • #9
                  Fijn dat het opgelost is, helaas weten we niet hoe het is opgelost.
                  De virusscan gaf geen bedreigingen, maar daarna was het probleem wel opgelost.

                  Ik ga hier een slotje op zetten.

                  Opmerking

                  Even geduld ...
                  X