Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan niets opslaan

Collapse
Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
X
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• kan niets opslaan

als ik iets wou opslaan of bv gewoon een nieuwe map aanmaken, kreeg ik steeds de melding:
    dit item bevindt zich niet langer in
    C:\users\gebruiker
    controleerde locatie van het item en probeer opnieuw

ben eens gaan zien op de c schijf (ssd) en het woord USERS staat daar niet tussen alleen gebruiker

ik kom daar nooit in

wat te doen

thanks

ed

Ik vraag me even af wat het verschil ik tussen een user en een gebruiker.

Opmerking

indien jij eerder een Engelstalige Windows had geinstalleerd dan nu een Nederlandstalige exemplaar dan had je de map "Users" nu dus wel gezien ..vervolgens word deze nu "Gebruikers " genoemd …
      en klik jij nu op deze map "gebruikers " dan zie jij daar vervolgens je eigen gebruikersnaam vermeld staan ..
      *je krijgt een melding "" dit item bevind zich niet langer in C:\ Users\gebruikers …. wat word er vermeld achter gebruikers ?
      als je nu iets download dan zou dus dit in de map Downloads komen te staan .. dus C:\Users\je eigen Gebruikersnaam\Downloads tenzij je deze systeemmap "Downloads " op een andere locatie heb neergezet ..
      Last edited by Qtex; 15-02-2019, 16:20.
      mdc1756 bedanken voor deze post.
      Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
      RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
      Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
      2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
      Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
      Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

• Topicstarter
        het probleem heeft mijn zoon opgelost met een programma die windows folders hersteld in bijlage 2 foto's met mijn c schijf met gebruiker (user, mijn fout) en de inhoud als je op gebruiker dubbelklikt mijn naam staat nergens vermeldt

hoe dit probleem is ontstaan weet ik niets maar ik kon niets meer opslaan

Opmerking

• Topicstarter
          er stond alleen vermeldt dit item bevindt zich niet langer in C\user\gebruiker( verder stond er niets achter)
          controleer de locatie van het item en probeer opnieuw

Opmerking

Waarom zou Microsoft het gemakkelijk maken?

Als ik de verkenner gebruikt om een lijst van de mappen te maken van C:\ dan kom ik daarin de map C:\Gebruikers tegen wat ik normaal vind want ik gebruik een Nederlandstalige Windows.Klik ik vervolgens op de map C:\Gebruikers dan krijg ik de bestanden en mappen te zien die daar in zitten. Maar als ik vervolgens de naam van zo een map via eigenschappen vraag dan is de locatie van die map niet meer C:\Gebruikers maar wel C:\Users en dat is volgens mij toch weer Engels.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door joke135 Bekijk bericht
              Waarom zou Microsoft het gemakkelijk maken?

Als ik de verkenner gebruikt om een lijst van de mappen te maken van C:\ dan kom ik daarin de map C:\Gebruikers tegen wat ik normaal vind want ik gebruik een Nederlandstalige Windows.Klik ik vervolgens op de map C:\Gebruikers dan krijg ik de bestanden en mappen te zien die daar in zitten. Maar als ik vervolgens de naam van zo een map via eigenschappen vraag dan is de locatie van die map niet meer C:\Gebruikers maar wel C:\Users en dat is volgens mij toch weer Engels.
              Dat klopt, dat is normaal als je via eigenschappen kijkt. Was al in Windows Vista zo en is altijd zo gebleven. Vraag me niet waarom.

Kijk, bij mij in Windows 7 is dat ook zo.

Naam: gebruikers.jpg
Bekeken: 29
Grote: 60,1 KB
ID: 239018

Opmerking

• Topicstarter
                ok thanks guys, slotje mag da ban de bazen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mdc1756 Bekijk bericht
                  ok thanks guys, slotje mag da ban de bazen
                  Bij deze gebeurt.
                  Vernee Apollo Lite Android 8.1 MADos Custom ROM
                  Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
                  X
                  XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
                  Even geduld ...
                  X