Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Controleer of je systeem kwetsbaar is voor Meltdown en Spectre

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

bedankt Qtex!!

Opmerking

Heb je het wel eens in werking gezien ? Op zich zie je er niet zo veel aan, wel grappig.

Opmerking

dit zijn die van mij, niet goed zeker?
        Naam: inspectre.png
Bekeken: 2
Grote: 17,0 KB
ID: 211145
        moet iets doen ervoor aub

Opmerking

@kieken10 er is niets dat je kan doen nu tenzij afwachten tot men ook een update uitbrengt voor de Intel processor die probleemloos werkt...mogelijk dat Intel hier zelf voor gaat zorgen ...ze waren er mee begonnen maar hebben deze wederom ingetrokken omdat vele systemen problemen vertoonden ...

bron Don't download Intel's latest Spectre and Meltdown patch, Intel warns | TechRadar
          Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
          RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
          Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
          2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
          Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
          Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

bedankt voor de info

Opmerking

Beste,
              Ik heb 'Voor diegene die de Windows 10 versie 1709 gebruiken is er de KB4073290 en deze geeft je de build 16299.194' uitgevoerd maar kreeg de melding dat deze niet uitvoerbaar was op mijn systeem.
              Mijn systeem is; Windows 10 Pro insiders preview versie 1709 Build besturingssysteem 17074.1002 en de reg key is ook aanwezig.

Opmerking

@agoda42 de genoemde update werd al vernoemd in bericht #3 van dit topic ..
                ook is deze enkel voor de x64 bit systemen ... echter indien jij dus een 32 bit systeem gebruikt dan dien je deze hier op te halen ....
                *kan natuurlijk ook zijn dat deze niet uitvoerbaar is omdat je dus de Insiders preview draaien heb ..
                Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
                RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
                Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
                2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
                Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
                Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

Ik heb een x64 bit systeem en ik denk inderdaad ook dat de insider preview de oorzaak is.

Opmerking

Hoe kan jij 1709 16299.194 binnen halen als jij al door je insiders programma al op 17074.1002 zit? Die build is veel hoger als die 16299.194. Dus kan dat inderdaad logisch gezien niet he.
                    Vernee Apollo Lite Android 6.0 Original Vernee ROM
                    Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

Windows 10 release information - current branch, build history
                      Announcing Windows 10 Insider Preview Build 17083 for PC - Windows Experience BlogWindows Experience Blog

Er is gewoon op te Googlen hoor.

Opmerking

Even geduld ...
                      X