Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geavanceerde Schijfopruiming word warm aanbevolen !

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• Geavanceerde Schijfopruiming word warm aanbevolen !

na het verkrijgen van de Cumulatieve Update KB4340917 (Build 17134.191) gisterenavond bemerkte ik een toename van 11GB op de C schijf ..
    het word daarom door mij warm aanbevolen om via schijfopruiming >Systeembestanden opschonen een schijfopruiming te starten om oudere updates te verwijderen ...
    zoals eerder al vermeld bedroeg dit 11GB wat ik vervolgens terug gekregen heb .
    diggi, Skippy en 2 andere bedanken voor dit bericht.
    Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
    RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
    Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
    2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
    Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
    Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Mijn netbook zal nu niets ontvangen, want we zitten aan het Gardameer in Italië. Ik heb mijn netbook mee en we hebben hier wifi, maar ik denk niet dat het signaal sterk genoeg is om de updates uit te voeren.
    Vernee Apollo Lite Android 6.0 Original Vernee ROM
    Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

signaalsterkte heeft op zich weinig te maken met de bandbreedte die erover kan gaan. Als je verbinding hebt, met eender welke signaalsterkte, heb je de beschikbare bandbreedte (mits enige reductie omwille van een mogelijk grotere foutcorrectie). Wat wel een rol speelt in bandbreedte is het aantal gebruikers verbonden op de AP. Dus veel gebruikers -> first comes, first serves. Dat ge je mogelijk wel goed merken.

Opmerking

Even geduld ...
      X