Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

installatie mislukt

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• installatie mislukt

via het betrouwbaarheidsgeschiedenis krijg ik regelmatig volgende melding, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, thanks, zie foto

Hier heb je wat oplossingen voor foutcode 1603
    https://helpx.adobe.com/creative-sui...l-cs3-cs4.html

Opmerking

kan daar precies niet veel mee doen ik heb alleen maar adobe flash player geïnstalleerd die is uitgeschakeld en en ik heb acrobat reader geïnstalleerd

Opmerking

geen gedacht iemand?

Opmerking

• Tuts
          Tuts commented
          Editing a comment
          Heeft de link van skippy niet geholpen ??

gebruik via de door Skippy geplaatste link optie 8 eens met name de Adobe Cleaner Tool ...
        daarna doe je een systeem herstart en haal je de Adobe Acrobat Reader DC op en enkel deze installeer je ....
        ben je een Windows 10 gebruiker dan is het niet nodig om ook de Adobe Flash Player op te halen omdat deze als standaard aanwezig is in de edge.
        Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
        RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
        Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
        2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
        Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
        Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mdc1756 Bekijk bericht
          geen gedacht iemand?
          Ik wel want ik heb gelijkaardig probleem. Het kan bvb zijn dat je update-pakket in de verkeerde taal staat en dan werkt het niet.
          Ik heb wel nog niet de moeite gedaan van opzoekwerk te doen omdat ik bijna nooit pdf's maak.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Qtex Bekijk bericht
            gebruik via de door Skippy geplaatste link optie 8 eens met name de Adobe Cleaner Tool ...
            daarna doe je een systeem herstart en haal je de Adobe Acrobat Reader DC op en enkel deze installeer je ....
            ben je een Windows 10 gebruiker dan is het niet nodig om ook de Adobe Flash Player op te halen omdat deze als standaard aanwezig is in de edge.
            Qtex ga dit na mijn werkend weekend direct uitproberen bedankt iedereen,
            nog iets waar zie je nu tot wanneer je lidmaatschap loopt dit van mij liep tot 2021 maar zie dit nergens meer staan
            greets
            ed

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door mdc1756 Bekijk bericht

tot wanneer je lidmaatschap loopt dit van mij liep tot 2021 maar zie dit nergens meer staan
              greets
              ed
              https://www.pctuts.be/settings/subscriptions
              mdc1756 bedanken voor deze post.

Opmerking

bedankt
                ed

Opmerking

Even geduld ...
                X