Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn pc bevriest met firefox browser

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

chkdsk /r geen fouten
    sfc /scannow geen fouten

Opmerking

een vraag want denk dat ik iets fout doe is dat juist wat er op de stick staat

en ik druk op F8 om in de bios te komen, maar krijg ik bootmanager en neem dan de usb stik en enter dan start de pc gewoon op

Opmerking

Wat ik al zei, de ISO met Rufus op een stick zetten, gaat zo niet werken.
        En elke PC/notebook heeft een bios(uefi eigenlijk in dit geval) boot key, uitzonderingen daargelaten en die overrulet de Windows Boot Manager.
        https://craftedflash.com/info/how-bo...sb-flash-drive
        Voor jou is dat F11.

Opmerking

ik heb al een hele tijd nu dat de computer heel goed werkt , hoe het komt weet ik niet

F11 is bij mij power recover van cyberlink

ik zet die power recover rechts boven uit

gaat medion mijn c schijf nog eens scannen (het was een hele korte scan maar heb er geen bericht van gekregen )

Opmerking

F11 gebruik je bij booten om een opstartmedium te kiezen, heeft niets met andere software te maken.

En bij en chkdsk /r op de boot/systeemschijf moet er opnieuw worden opgestart voordat het wordt uitgevoerd in de shell.

Over welke scan jij het hebt ontgaat mij.

Opmerking

dit krijg ik als ik op de knop druk van de pc en tegelijk op F11 knop druk
              dan is dit het zelfde als de bios ?

(ge moet het allemaal maar weten, hoe dat jij dat allemaal kunt onthouden wat je moet doen op de pc )

Opmerking

sinds je mij raad gegeven hebt LP is er is toch iets gebeurd met je hulp( maar wat dat weet ik niet ) ik heb geen bevroren beeld meer gekregen de pc doet normaal daarvoor mijn dank

Opmerking

jij heb zonder het zelf te beseffen de cyberlink power recovery gebruikt door tijdens het opstarten van de pc op de F11 toets te drukken ...
                  daarna diende je je taalvoorkeur in te geven en op next te klikken en zodoende werd er wellicht een eerder gemaakte backup terug gezet via dit tool ..
                  jij dient eens na te gaan of je nog steeds de build 16299.309 in gebruik heb ..
                  *hier draai ik momenteel de build 16299.371
                  Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
                  RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
                  Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
                  2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
                  Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
                  Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

Die Cyberlink Recovery F11 schijn je in de bios uit te kunnen zetten, wist niet eens dat het op die Medion's zat en ook op HP's is het soms gebruikt.

Opmerking

ik heb windows home versie 1709 , 16299.309

Opmerking

je build werd behouden ..
                        mogelijk dat de Cyberlink Power Recovery enkel een herstel heeft volbracht en dus geen eerdere backup heeft gebruikt ...
                        daar ik de Cyberlink Power Recovery zelf niet gebruik weet ik niet welke opties deze heeft ...
                        doch zie ik dat je achter staat met de updates ...
                        hoe dan ook indien je up2date wenst te blijven dien jij je systeem bij te werken naar build 16299.371
                        Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
                        RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
                        Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
                        2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
                        Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
                        Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

https://www.catalog.update.microsoft...px?q=KB4089848
                          Je kunt 'm zelf ook ophalen als het niet automagisch gaat.

Opmerking

heb het langs update zoeken gedaan heb nu 16299.309 dus ben helemaal bijgewerkt

Opmerking

Labels

Collapse

bij (4222) dan (4521) dat (5617) de (3053) deze (4894) dit (3626) een (5524) geen (2871) het (5164) hier (3261) http (5422) kan (6245) meer (4384) met (8402) mij (3130) niet (7678) nog (2884) ook (5136) ten (2835) van (10136) voor (6784) wat (2993) windows (4881) worden (2988) www (2678)
                            Even geduld ...
                            X