Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spotnet

Collapse
Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
X
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• spotnet

spotnet werkt niet meer
    er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt
    het programma wordt gesloten ......wat kan ik hier aan herstellen

Hier werkt Spotnet goed.

Misschien alles eens verwijderen van de pc wat met Spotnet te maken heeft en daarna opnieuw installeren.
    Vergeet niet de map Spotnet in de map ProgramData ook te verwijderen. Ook in de map AppData / Local van jouw gebruikersaccount staat een map genaamd Spotnet. Hierin staan de Updates, verwijder deze map dus ook.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Lana Bekijk bericht
      Hier werkt Spotnet goed.

Misschien alles eens verwijderen van de pc wat met Spotnet te maken heeft en daarna opnieuw installeren.
      Vergeet niet de map Spotnet in de map ProgramData ook te verwijderen. Ook in de map AppData / Local van jouw gebruikersaccount staat een map genaamd Spotnet. Hierin staan de Updates, verwijder deze map dus ook.
      ik heb alles gedaan. tijdens de database bijgewekt was. dan geeft er is een probleem opgetreden programma afsluiten .
      dag daar na nog eens opgestart dan haalt hij de reactie binnen en werk weer normaal

bedankt lana
      groetjes funny

Opmerking

Dan gaan we hier een slotje op zetten en fijn dat het weer werkt.

Al blijft de oorzaak hier een beetje duister.

Opmerking

Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
        X

Labels

Collapse

bij (4222) dan (4521) dat (5617) de (3053) deze (4894) dit (3626) een (5524) geen (2871) het (5164) hier (3261) http (5422) kan (6245) meer (4384) met (8402) mij (3130) niet (7678) nog (2884) ook (5136) ten (2835) van (10136) voor (6784) wat (2993) windows (4881) worden (2988) www (2678)
        Even geduld ...
        X