Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobiel op het forum

Collapse
Dit topic is gesloten voor nieuwe reacties.
X
Dit is een sticky onderwerp
X
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• Mobiel op het forum

Er was al een mobiele style voor het forum, maar nu kan je forum runner gebruiken zowel voor iphone en android dit werk veel vlugger dan de gewone mobiele style en veel overzichtelijker.

Deze dat hier aangeboden zijn gratis, zodra het op je mobiel staat open je het en zoek je naar pctuts

Last edited by Tuts; 23-10-2013, 08:29.

Hoi Ivan, heb je er ook ene voor windows phone 7.5 ?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door carlo461 Bekijk bericht
      Hoi Ivan, heb je er ook ene voor windows phone 7.5 ?
      Currently, Forum Runner supports the iPhone, iPod Touch, and iPad as well as Android OS devices. We plan to support other devices such as Blackberry and Windows Mobile in the future.

Opmerking

De gebruikers van o.a. Blackberry OS en Symbian moeten het met hun eigen browser doen of een Opera Mobile of Bolt Browser natuurlijk.

Ik kan alvast uit mijn ervaring meegeven dat het jongste zusje uit de nokia-familie "Symbian Belle" het erg goed doet met eigen browser en ook via Opera indien je de mobile skin gebruikt.

Concreet ben ik zeker dat Forum Runner interessant is, maar dat onze mobile skin zeker niet hoeft onder te doen

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tuts Bekijk bericht
          Er was al een mobiele style voor het forum, maar nu kan je forum runner gebruiken zowel voor iphone en android dit werk veel vlugger dan de gewone mobiele style en veel overzichtelijker.

Deze dat hier aangeboden zijn gratis, zodra het op je mobiel staat open je het en zoek je naar pctuts

Loopt inderdaad vlot. Ben nog op zoek hoe je de site in de favorieten krijgt.
          Is allemaal nog heel nieuw. Moet nog alles zoeken ook.
          Ik heb niet alles waar ik van hou. Maar ik hou van alles wat ik heb.

Opmerking

Tijd om eens een eigen APP te maken zeker voor Tuts? Clickx April heeft een op maat tutorial om dit te doen ;-)

Opmerking

eigen ap kost zo een 190 euro

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tuts Bekijk bericht
                eigen ap kost zo een 190 euro
                29 Dollar, geschikt voor android, mac en windows... Via theappbuilder.com.
                Voor locale download, jezelf en vrienden = gratis ....

Opmerking

Ik ben op een ander forum moderator en met forumrunner free kon ik helemaal niet modereren, daarvoor moet je de betalende versie hebben. Heb er dan in een kwade bui forum runner maar af gekieperd. Om als gewoon lid zoals ik hier ben zou het inderdaad een heel goe alternatief zijn.
                  Vernee Apollo Lite Android 6.0 Original Vernee ROM
                  Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

Even geduld ...
                  X