Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alle foto's openen zich

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• alle foto's openen zich

Hallo,

In de map documenten staat er een map op naam van mijn vrouw en een map op naam van mezelf.

Als mijn vrouw haar foto's van haar reizen e.d wil openen dan openen alle foto's zich die zich op de laptop bevinden, ook mijn map waar mijn foto's zich bevinden, dat is toch niet normaal dat alle foto's open,
    alleen de map waar je zit op mijn of haar naam daarvan zouden zich toch de foto's moeten openen maar toch niet alle foto's op de laptop,
    iemand een idee hoe dit te verhelpen

greets

ed

Welke viewer gebruik je dan ?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Skippy Bekijk bericht
      Welke viewer gebruik je dan ?
      Zou dit met de viewer te maken hebben? Ik dacht eerder aan een instelling, want het lijkt mij niet normaal dat er meer als 1 map open gaat.
      Vernee Apollo Lite Android 6.0 Original Vernee ROM
      Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

ze klikte op alle foto's openen en dan opent natuurlijk alles, ik heb nu geprobeerd te openen met windows photo vieuwer en dit lijkt te werken
        ze gaat het morgen zelf eens testen dus zeker nog geen slotje op zetten aub
        alvast bedankt

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door cve Bekijk bericht

Zou dit met de viewer te maken hebben? Ik dacht eerder aan een instelling, want het lijkt mij niet normaal dat er meer als 1 map open gaat.
          Ligt er aan, er zijn speciale programma's om foto's en afbeeldingen te bekijken en te organiseren en soms ook kleine simpele bewerkingen uitvoeren.
          Als je daarmee de foto's opent krijg je meestal thumbnails en kun je meerdere foto's of afbeeldingen tegelijk openen in tabbladen.

mdc1756 bedanken voor deze post.

Opmerking

thanks voor de uitleg

Opmerking

Labels

Collapse

bij (4222) dan (4521) dat (5617) de (3053) deze (4894) dit (3626) een (5524) geen (2871) het (5164) hier (3261) http (5422) kan (6245) meer (4384) met (8402) mij (3130) niet (7678) nog (2884) ook (5136) ten (2835) van (10136) voor (6784) wat (2993) windows (4881) worden (2988) www (2678)
            Even geduld ...
            X