Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herhalende vraag om wachtwoord en Gebruikersnaam outlook

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• Herhalende vraag om wachtwoord en Gebruikersnaam outlook

LS,

Ik gebruik als mailprogramma OutlookOffice. Dit werkt uitstekend. Maar ik krijg om de haverklap een verzoek om WW en gebruikersnaam in te vullen (of bevestigen)…

Zeuren.JPG

Ik heb bij Ziggo mijn wachtwoord voor email al gewijzigd en de email op mijn PC en telefoon werken met dit WW verder zonder probleem. Ook in Ziggomail (ter contole) geen enkel probleem.
    Alleen dat irritante schermpje dat steeds weer op mijn scherm verschijnt, is het probleem...
    Wat te doen ?

Met vriendelijke groet, Elzo

Enkel bij dit? Indien het bij alles is zou ik zeggen dat je Cache geheugen is geleegd en dat je daarom alle WW en paswoorden terug moet ingegeven, maar als het enkel bij dit is heb ik niet meteen een idee waarom juist bij dit wel en bij de rest niet.
    Vernee Apollo Lite Android 8.1 MADos Custom ROM
    Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

Ja alleen hierbij...

Opmerking

Kijk eens of dit niet nog bij je account staat,volgens mij bestaat de chello server niet
        meer.
        Last edited by seca; 12-01-2019, 20:39.

Opmerking

Zeker is één van de 3 gegevens is fout. Welke? Dat kan jij alleen weten.
          Ik heb niet alles waar ik van hou. Maar ik hou van alles wat ik heb.

Opmerking

Nee, Chello account werkt voor iedereen nog goed bij Ziggo, het WW klopt en de gebruikersnaam ook.

Opmerking

Dus moet er ergens iets fout zijn. De site die zelf geen altijd ingelogd aangevinkt ontvangt of zo? Er moet ergens iets fout zijn, maar wat juist?
              Vernee Apollo Lite Android 8.1 MADos Custom ROM
              Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

UPC & Chello – Pop3

Pop3 server: pop3.upcmail.nl
                Beveiligingstype: SSL
                Poort: van je provider

SMTP-server: smtp.upcmail.nl
                Beveiligingstype: SSL
                Poort: 25

UPC & Chello – IMAP

Dit is niet mogelijk bij UPC

Ziggo – Pop3

Pop3 server: pop.ziggo.nl
                Beveiligingstype: ‘aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie’ niet aanzetten (geen SSL)
                Poort: van je provider

SMTP-server: smtp.ziggo.nl
                Beveiligingstype: ‘aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie’ niet aanzetten (geen SSL)
                Poort: 587
                Tuts bedanken voor deze post.

Opmerking

Ik begrijp dit niet. Ik heb bij Ziggo een IMAP account...

Opmerking

bij Ziggo kan dat wel. chello is naar upc gegaan en die ondersteunen imap niet,en naar eigen zeggen werkt je chello server nog,anders bel Ziggo eens

Opmerking

Het is toch erg vreemd. Alles werkt naar behoren alleen steeds weer die herhaalde vraag...

Opmerking

overloop je instellingen eens of configureer deze opnieuw via deze gegevens .. https://www.ziggo.nl/klantenservice/...ap/#Windows-10
                        Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
                        RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
                        Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
                        2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
                        Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
                        Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

elzo doe eens wat seca en, Qtex voorstellen dan moet het zeker lukken.

​​​​​​​succes
                          The sky is the limit.

Opmerking

Ik heb in Outlook Office 365 bij de instellingen voor uitgaande mail een aanvulling (geel gemarkeerd) gedaan. Heb het 2 dagen aangezien en alles lijkt nu goed te werken. Geen herhalende vraag om WW meer...
                            Zeuren (3).jpg
                            Ik wil U allen heel hartelijk danken voor de tips en aanwijzigen !

Opmerking

Even geduld ...
                            X