Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

instagram

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• instagram

Ik gebruik regelmatig instagram om foto's te plaatsen, soms na veel foto's krijg ik de mededeling dat mijn gestileerde foto's klaar staan, als ik dan op ok klik komt de mededeling opgeslagen in bibliotheen.
    Alle foto's van instagram staan in gmail account, maar ik vind nergens bibliotheek
    iemand een idee?

thanks

ed

Bedoel je google foto https://photos.google.com/albums

Opmerking

• Topicstarter
      wel ik neem een foto met mijn smartphone die wordt na een tijdje weggeschreven naar je gmail account
      daar staan alle gemaakte foto's en albums samen
      soms krijg ik op mijn smartphone je gestileerde foto staat klaar, dat is iets wat google zelf doet denk ik, hij maakt ook spontaan fotoreportages aan met muziek erbij,
      als ik dan klik op op bewaren, dit staat onder de gestileerde foto dat zegt hij, opgeslagen in bibliotheek,
      maar waar zit die bibliotheek?,

Opmerking

je dient aangemeld te zijn op google en vervolgens de link aan te klikken in bericht 2
        Besturingssysteem Windows 10 Pro x64 Processor AMD Phenom (tm) II x4 995
        RAM Kingston (2x8gb) DDR3 -1600 MHz Moederbord MSI 790FX-GD70
        Grafisch AMD Radeon HD 5800 series SSD Samsung 840 EVO 250GB
        2x Harde schijf 932GB Seagate ST3100052AS ATA Device (SATA)
        Optische schijf TSSTcorp CDDVDW SH-S203D ATA Device
        Geluid AMD High Definition Audio-apparaat

Opmerking

• Topicstarter
          Bijvoorbeeld tips over het maken van Gedeelde albums, of welke Apparaatmappen je wilt back-uppen. De verhalen, filmpjes, gifjes die Google Foto’s van je foto’s maakt verschijnen ook bij De Assistent. Als je het gifje of het verhaal niet leuk vindt, veeg je het naar rechts en dan is het verdwenen en niet opgeslagen. Vind je wat Google Foto’s heeft gemaakt wel leuk, dan kun je het Opslaan in Bibliotheek door op deze tekst te tikken.

https://blog.computercreatief.nl/all...oogle-fotos-2/

Opmerking

• Topicstarter
            hey Qtex,
            terug van weggeweest, heel zware periode van 2 maand gehad, als ik doe wat jij zegt kom ik in mijn map albums terecht die ook op mijn smartphone staan, maar dit is nog iets anders dan bibliotheek
            als men het niet vindt niet erg, maar ik vind het niet

greets en hopend op betere tijden

Opmerking

ik gebruik zelfs instagram niet ..voor mij is het dan niet duidelijk dat jij niet in de bibiotheek geraakt aangezien ik het volgende te zien krijgt bij het aan klikken van de link in bericht 2

Opmerking

• Topicstarter
                ka daar kom ik ook in, is dit je bibliotheek, want op instatgram app staat dat dit albums noemt.

Opmerking

het kan best zijn dat men dit 'albums " genoemd heeft .. zoals ik zei ik gebruik istagram dus niet

Opmerking

• Topicstarter
                    ok thanks

Opmerking

XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
                    Even geduld ...
                    X