Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulgavarna is terug

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

• Bulgavarna is terug

Na enkele jaren van in-activiteit terug van weggeweest, wonend in Bulgarije Varna, afkomstig uit Aalst-Gijzegem. Bedankt voor mij terug toe te voegen.
    Tuts bedanken voor deze post.

OK, ik ken u niet.
    Maar welkom terug op ons forum.

Opmerking

wb
      Bulgavarna1 bedanken voor deze post.

Opmerking

• Topicstarter
        Hey Skippy , en Tuts, en alle leden, ik ga nu niet het help forum gaan volschrijven. Van in de beginne was ik lid. onder Bulgavarna maar kende mijn paswoord niet meer en ook werd mijn gmail box een 4 tal jaar geleden gehackt. Soms zijn er problemen en vond dat ik mij terug diende aan te sluiten, in geval van.... .
        Nu dat de technologie vooruitgang maakt zou ik een voorstel willen doen. Een rubriek 3D printen, sinds vorige week ben ik bezitter hiervan, (een geschenk) Wahao i3 Duplicator Plus , maar is nog niet uitgepakt of gemonteerd, zal eerst de gebruiks aanwijzing goed moeten lezen . Ook ontwerpen zelf maken, Bv. 3d print van foto's . Misschien zijn er onder de leden experten. Ik wens jullie allen een prettig week end, en blij dat ik er terug bij ben.
        Tuts bedanken voor deze post.

Opmerking

Dat 3D printen begint toch aardig in de lift te zitten he. Ik heb nog niet eens een gewone printer, ver van een 3D printer. Mijn vrouw heeft een all in one printer, maar ik heb er geen. Ben ook niet verbonden met haar printer. Als ik iets geprint wil hebben dien ik het door te sturen naar haar. Dat is heel sporadisch, dus is het aanschaffen zeker niet aan de orde. Maar hoe zo een 3D printer werkt heb ik mij inderdaad ook al enkele keren afgevraagd. Maar of er hier experts tussen zitten?
          Vernee Apollo Lite Android 8.1 MADos Custom ROM
          Asus T100 transformerbook Windows 10 Home

Opmerking

Wij hebben op het forum onze medewerker Stallion die zich eens met 3D printen heeft bezig gehouden https://www.pctuts.be/forum/multimed...727-3d-printen
            Geen idee hoe dit is afgelopen ?

Opmerking

XSNews - Unlimited 14days of free Usenet to try at maximum speed
            Even geduld ...
            X