Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

super budget smartphones tot 100€

Collapse
X
Collapse
Eerste Vorige Volgende Laatste
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Verwijder alles
new posts

Ja jonge gasten he, kennen maar 1 merk ... duur voor het gene wat je 'maar' krijgt ... geef me dan maar een Samsung 9

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
      Ja jonge gasten he, kennen maar 1 merk ... duur voor het gene wat je 'maar' krijgt ... geef me dan maar een Samsung 9
      Ook veel te duur. Waarom denk je dat de verkoop tegenvalt van de S9? Te duur en niet inovatief genoeg. Je kan perfect met een Android toestel van 300€. Je mag zelfs een bedrijfsleider zijn. iedereen denkt dat hij dit of dat MOET hebben, maar wie echt kijkt alsof ik kijk, naar wat er onder die behuizingen zit, dan weet je dat je echt geen Smartphone van 1000€ op zak moet hebben. Een toestel van 300€ doet het evengoed als dat vlaggenschip. In de praktijk merk je dat verschil in snelheid echt niet. Of je gaat al heel snel te werk moeten gaan. De Huawei P 20 Lite is bv zo een toestel. Doet wat het moet doen, alleen kost hij nog geen 300€. Samsung geeft de Galaxy A7, die ook met het prijskaartje van 300€ rond zijn lijfje hangt. Moto G6 is ook zo een prima toestel. Sony xperia XA2 is ook zo een goed toestel onder de grens van 300€. Prima toestellen en aan een prijs van max 300€. Ik vind dat eigenlijk niemand meer moet uitgeven als dat. Wie meer wil uitgeven mag dat natuurlijk altijd doen. Dat is hun keuze, maar of dit nodig is? 9 op de 10 gevallen niet. Er zijn natuurlijk altijd wel gevallen waar dit brute rekenkracht wel nodig is. Maar dit zijn echt wel de uitzonderingen.
      Vernee Apollo Lite Android 8.1 MADos Custom ROM
      Asus T100 transformerbook Windows 10 Enterprise

Opmerking

Samsung S 9 is inderdaad een flop wat verkoop betreft, maar kan je al scoren voor zo'n 450 euro, niet mis voor zo'n toestel voor die prijs! Volle pot zou ik het niet kopen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
          Samsung S 9 is inderdaad een flop wat verkoop betreft, maar kan je al scoren voor zo'n 450 euro, niet mis voor zo'n toestel voor die prijs! Volle pot zou ik het niet kopen.
          Voor 450€ doe je inderdaad wel een hele goeie zaak. Voor die prijs kan je geen beter toestel vinden.
          Vernee Apollo Lite Android 8.1 MADos Custom ROM
          Asus T100 transformerbook Windows 10 Enterprise

Opmerking

Even geduld ...
          X