Browsers

Vragen over Browser Firefox, Opera, Edge, Chrome enzo.. kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Sinds enkele dagen is mijn computer erg traag met het opstarten van Chrome browser. Ik heb vandaag nadat ik ondervond dat het terug tergend traag...
Antwoorden
7
Weergaven
301
  • Gesloten
Hoi, Hoe kan ik mijn chrome van mijn oude pc overzetten naar mijn nieuwe pc zodat ik mijn opmaak niet opnieuw moet instellen, zoals toegang tot...
Antwoorden
28
Weergaven
816
  • Gesloten
Beste mensen, Ik krijg plotseling deze extensie voor mijn browsers " Chrome en Edge "opgedrongen": Coupert - Automatic Coupon Finder & Cashback...
Antwoorden
2
Weergaven
399
  • Gesloten
als ik via edge Youtube open en daar een video wil afspelen heb ik geen geluid doe ik dat met chrome is er geen probleem Weet iemand raad Dank...
Antwoorden
1
Weergaven
446
  • Gesloten
Heb met drie browsers problemen om op amazon.com te geraken. Resultaat : Je verbinding is niet privé Cybercriminelen proberen mogelijk je...
Antwoorden
10
Weergaven
665
  • Gesloten
Hey, Vraagje, ben mijn wachtwoord vergeten van Firefox voor de pc. ik heb een iphone 12 en een tablet Samsung tab S8 waar ik op beide toestellen...
Antwoorden
2
Weergaven
471
  • Gesloten
Besten, Ik doe regelmatig een BackUp van de "Profiles". Tot begin dit jaar verkreeg ik steeds de volledig inhoud ervan. Maar de laatsten geven...
Antwoorden
1
Weergaven
317
  • Gesloten
Ik gebruik de Edge browser vanuit België en bij de zoekfunctie kom ik steeds op hoofdzakelijk Nederlandse sites terecht. Heel vervelend wanneer je...
Antwoorden
4
Weergaven
639
  • Gesloten
  • Opgelost
Als op KBC wordt ingelogd via PC en digipass moet men de aanmeldcode (gekregen op digipass) ingeven op de PC. Met Chrome lukt het aanmelden...
Antwoorden
9
Weergaven
747
  • Gesloten
Een buurman wil zijn gegevens uit Edge importeren in Opera. We zijn anderhald uur aan het zoeken geweest, ht werkt niet. Via de windows account...
Antwoorden
21
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan