E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
  • Vastgepind
Sedert enige tijd zijn er meerdere meldingen dat gebruikers die een mailcliënt gebruiken een boodschap krijgen die hen vraagt gebruiker en...
Antwoorden
0
Weergaven
805
  • Gesloten
Sinds ruime tijd kan ik via Microsoft Outlook 2010 geen mail meer ontvangen en versturen. Ik las zopas bovenstaand artikel "Google wijzigt login...
Antwoorden
59
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, mijn probleem is dat ik geen enkel zip-bestand kan versturen per email. niet in outlook(2010) en niet in thunderbird. ik krijg onmiddellijk...
Antwoorden
42
Weergaven
4K
  • Gesloten
Mijn schoonvader heeft een proximus mail. Hij heeft problemen met het verzenden en ontvangen van mail. Omdat hij echt niet handig is en online...
Antwoorden
41
Weergaven
2K
  • Gesloten
Deze error krijg ik te zien als ik een bericht wil verzenden. Ik weet niet wat te doen om het probleem te verhelpen. Ik begrijp niet eens wat ze...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, toen ik deze morgen mijn outlook opende was de taal plots veranderd in Engels. Ik heb getracht om Nederlands terug in te stellen, maar je...
Antwoorden
37
Weergaven
2K
  • Gesloten
Besten, Ik werk als volgt : * In FF open ik vooreerst "Webmail" en bekijk alle inkomende mails. * Ik laat dan enkel diegene door naar mijn...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
Besten, Voor mijn mails werk ik met Mozilla Thunderbird. Ik verkrijg de laatste maanden steeds meer mails van “onbekende personen en firma’s”...
Antwoorden
36
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Ik merk dat ik geen E-mails met bijlages kan versturen met GMail en begrijp daar niets van. Ik krijg daarbij deze melding...
Antwoorden
35
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hello, Heb een vraagje over mijn Hotmail account = "vergrendeld wegens verdachte activiteit" als ik dan de code verstuur die ik via sms kreeg is...
Antwoorden
33
Weergaven
2K
  • Gesloten
De gelezen mails die in het postvak "IN" blijven staan worden steeds opnieuw aangeduid als "niet gelezen". Als ik alles selecteer en aanduid...
Antwoorden
32
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan