Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Goede middag, lang niks gepost dat is alleen maar goed he, dit omdat ik sinds een maand of 4 een nieuwe computer heb. Nu heb ik steeds problemen...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste, Ik gebruik Outlook 2019 op een PC met Windows 10. Wanneer ik in de navigatiebalk klik op "Berichten" worden mijn berichten correct...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mijn mail lees ik momenteel nog op een oude PC (XP) omdat ik niet graag werkte met een nieuwere PC die destijds onder Windows 8.1 draaide. Later...
Antwoorden
20
Weergaven
2K
Verwijderd lid 23728
V
  • Gesloten
Goeiedag, Ik heb een vraagje i.v.m. hoe kan ik een tijdsaanduiding omzetten naar een soort van tijdlijn gezien over verscheidene dagen, weken...
Antwoorden
19
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een account aangemaakt in Microsoft Teams, omdat het niet goed lukte nogmaals opnieuw met een ander e-mailadres. Nu heb ik blijkbaar twee...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg al een hele tijd een update melding op de laptop Windows 10 bij de Instellingen: Bijwerken en Beveiliging : Update voor Microsoft...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik kan geen afbeeldingen in outlook 2019 krijgen ik heb al van alles gedaan
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wanneer ik een flyer wil maken ga ik als volg te werk: open word> nieuwe document schrijf de tekst voeg aangepast afbeeldingen of pictogrammen...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste, Ik heb office 365 betaald en gedownload. Ik krijg dit echter niet geïnstalleerd. Er stond een niet officiële versie van office op die...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Ik heb volgend probleem: bij Power point die ik krijg hoor ik soms de muziek en andere keren niet. Wanneer ik een power point verstuur...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan