Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Er is iemand aan berichten geraakt van uit mijn Whatsapp. De persoon naar wie ik die berichten gestuurd heeft, heeft het zeker niet gedaan. (...
Antwoorden
39
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hoi, Deze mail krijg ik zo'n 3 à 4 keer per maand en mijn FB account is dan vergrendeld: Het lijkt alsof iemand anders toegang tot je account...
Antwoorden
23
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, als ik een zoekopdracht start op Marketplace op FB krijg ik steeds de melding ( Geen advertenties gevonden ) ongeacht op welke afstand ik...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo beste mensen, Is het mogelijk om met Whatsapp een andere contactpersoon te traceren en en zo te kunnen zien waar hij of zij zich bevindt ?zo...
Antwoorden
21
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik probeer in FB marketplace de locatie naar mijn postcode te wijzigen. Echter hij blijft steeds terugvallen op de locatie toen ik deze met de VPN...
Antwoorden
20
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na herinstallatie en beveiliging begint de ellende weer. Facebook wordt alweer een tweetal keer per maand vergrendeld. Zelfs een ander e-mailadres...
Antwoorden
16
Weergaven
809
  • Gesloten
Om een beperkt aantal redenen kan ik FB niet volledig overboord gooien... de laatste tijd wou ik echter dat ik het kon. Mijn tijdslijn wordt...
Antwoorden
16
Weergaven
859
  • Gesloten
Hallo, Whatsapp is al jaren ingeburgerd in onze communicatie, maar vaak houden we het gewoon bij het versturen van klassieke berichtjes, foto’s...
Antwoorden
14
Weergaven
600
  • Gesloten
  • Opgelost
Die nieuwe layout van FB bevalt mij absoluut niet, maar dit terzijde. Waarom kan ik een bericht plaatsen in Firefox en niet in Chrome. In FF zie...
Antwoorden
13
Weergaven
829
  • Gesloten
Ondanks tweestapsverificatie is mijn fb account toch weer vergrendeld.
Antwoorden
12
Weergaven
659
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan