Software voor muziek en audio

  • Gesloten
Spotify lijkt normaal te werken, maar er is geen klank. Ik kan het volume opdrijven als gewoonlijk, maar dat heeft geen effect. Visueel gebeurt...
Antwoorden
4
Weergaven
453
  • Gesloten
ik kan bepaalde liedjes niet meer toevoegen aan mijn mediaplayer zie bestand mediaplayer. als ik ze 1 voor 1 open speelt hij het wel af. bij de...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Met regelmaat heb ik een probleem met RECORDING in Audition versie 1.5. Daar werk ik al zo'n 15 jaar mee en voor mijn toepassingen is die versie...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Welk programma is in staat audiobestanden af te spelen in de volgorde waarin je ze toevoegt, zoals een jukebox het deed? Of kent er iemand een...
Antwoorden
4
Weergaven
762
  • Gesloten
Hallo, ik krijg na herinstallatie geen geluid meer uit mijn mijn draadloze hoofdtelefoon. Mijn speakers werken wel. Ik denk dat het iets te maken...
Antwoorden
61
Weergaven
3K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik heb eens een tip gekregen en een tooltje gebruikt om youtubemuziek naar mp3 te zetten in enkele seconden maar ben het, denk met een update of...
Antwoorden
19
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mijn broer (heeft geen kinderen) is eind oktober 50 jaar getrouwd. We willen hem verrassen met een feestje. Ieder van zijn broers (inclusief...
Antwoorden
4
Weergaven
968
  • Gesloten
Verleden week gemerkt dat op mijn laptop MP3gain niet meer werkt. Ik heb het programma verwijderd. Heb de nieuwste versie gedownload, maar er zit...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo weet iemand een gratis progje voor flac bestanden te normaliseren, liefst iets gemakkelijks zoals MP3 Gain het doet voor mp3 bestanden. Thanks
Antwoorden
21
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ben op zoek naar een goede audioconverter. Bedoeling is diverse bestanden er in plaatsen en met 1 commando alles te laten omzetten naar mp3. Bij...
Antwoorden
4
Weergaven
866
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan