Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik sta geregistreerd als VIP lid en zie als ik de nieuwsbrief binnen krijg rechts van die brief download mogelijkheden van bepaalde software.
Nu zie ik ook dat ik een hulpscherm krijg dat zegt dat als je als bezoeker van de site maar 150 mb mag downloaden. Geldt dat ook als je VIP lid bent want ik word na 150 mb geweigerd om verder te downloaden.

met vriendelijke groet
crimpak
 
neen dit geld niet voor leden of je nu gewoon lid bent of steunend lid (vip bestaat niet meer ) je mag onbeperkt downloaden !
 
Hallo Pluis, als eerste neem ik aan dat VIP leden automatisch steunend lid zijn geworden door de betaling die ze als VIP lid deden want ik heb deze wijziging gemist.
Nu mijn handicap met downloaden, zie de bijlage PCTUTS.jpg

groetjes
crimpak
 
OK Pluis, bedankt

prettige avond verder
crimpak
 
Goeimeorgen Tuts bedankt voor je berichtje.
Nog even vraag. Ik was altijd VIP lid maar dat schijnt niet meer te bestaan en ik denk een bericht hierover gemist te hebben. Wat moet ik doen om jullie toch te kunnen blijvben ondersteunen en iets van een steunend lid te blijven?

groetjes
Crimpak.
 
@ crimpak.nl
je bent al steunend lid en dit blijf je ook ..

echter mag je altijd een vrijblijvende Donatie doen ,daar voor klik je op de vermelding Donaties ,vermeld in de blauwe balk
Bekijk bijlage 9913
je mag je gebruikers naam vermelden ...
 
Hoi qtex
Bedankt en ik ben blij steunend lid te blijven maar zal wat extra doneren want dat zijn jullie dubbel en dik waard met zoveel kwalitatieve goede informatie, snelheid in reageren en service die jullie leveren.
Fijne dag verder
Crimpak
 
Hoi qtex
heb net weer wat ondersteuning via mijn rekening ING naar jullie bankrekening overgeboekt
met vriendelijke groet
Crimpak
 
dan ben je van harte bedankt ...de beheerder zal verrast zijn ..;)
 
Hoi luitjes,
het zal mogelijk aan mij liggen maar die Exel links krijg ik niet gedownload

groetjes
crimpak
 
Welke excel links ?

Soms kan het wel eens gebeuren dat oude links verdwijnen na een forumsoftware update. Ook kan het gebeuren dat links verwijzen naar andere webruimten.

Hiervan zijn wij afhankelijk en kunnen er wel eens deadlinks optreden.

Geef even het linkje van de pagina waar je het over hebt, dan kunnen wij kijken of we het zelf misschien nog ergens hebben.

Het is onmogelijk om alle links die op Pctuts staan dagelijks na te kijken of alles nog in orde is.
 
Hoi PLuis,
nou op jullie site bieden jullie 3 links aan mbt exel (kopje handleidingen
Staan alle drie onder elkaar maar ik kan ze niet gedownload krijgen.

groetjes
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan