Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds enige tijd heb ik een nieuwe pc gekocht met W8 erop!
Maar als ik hem uit zet en ik zet hem bv de andere dag aan moet ik hem altijd nog eens opstarten want het eerste startscherm voor er mijn wachtwoord te zetten reageert niet voor ik een 2é keer opstart!
Is dat normaal of ben ik zo dom?
GRT Henk.
 
aangezien je vermeld dat sinds enige tijd geleden deze heb aangekocht ga ik er van uit dat dit bijlange nog niet zo lang geleden is ...
m.a.w. kan het zijn dat er update's opgehaald werden en dat jij deze nog niet geconfigureerd heb ..dat dit configureren telkens door u verbroken word !
 
"reageert niet", wat mogen we hieruit verstaan?
- Keyboard of muis invoer niet mogelijk bij startscherm om in te loggen?
- Je krijgt een ander scherm te zien waar die blijft op vasthangen?

Was dit probleem altijd al zo? Of is dit iets dat je vroeger niet had? In het eerste geval, terugbrengen naar plaats van aankoop voor garantie.
 
kasseilegger zei:
al terug gezet naar de fabrieksinstelling
**dan zou ik als ik u was aanspraak maken op de garantie ,het kan een installatie foutje zijn alsook een hardware fout !

hoe zit het tevens met de update's !
een win8 kun je evenzeer afsluiten (doe ik trouwens elke dag )
 
ok maar indien deze geinstalleerd werden en er staat dat de pc moet herstart worden laat je dit dan ook gebeuren ..
**het herstarten dat hier bedoeld word is dus niet de pc volledig uitzetten om deze dan opnieuw op te starten ...want dit onderbreekt dus het wegschrijven van deze update's
*het wegschrijven van deze update's noemt men " configureren " en dit gebeurd in 2 stappen pas als de 100% is behaald zal de pc echt worden opgestart of worden afgesloten ...

dus eerder vroeg ik al laat jij het configureren gebeuren ...indien het antwoord hierop ja is spreek je best je garantie aan .
 
Zoals het daar staat en als je de enige gebruiker bent, ook je wachtwoord uitschakelen.

Graag gedaan.
Blij dat je er voordeel uit haalt.

WW
 
Laatst bewerkt:
Ook dat nog en dan sluit ik af:
Werk je met een geïnstalleerde startknop, dan kan je in snel slaapstand gaan met op de Windowstoets te klikken, dan tweemaal Pijltje rechts en dan Enter.

Het beste nog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan