2 onderwerpen in 1 bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen ik zit met 2 problemen:
1: Hoe krijg ik in Godsnaam Yahoo uit mijn pc. Ik startte altijd op met mijn browser van www.ziggo.nl en nu krijg ik ineens Yahoo op mijn scherm als startpagina die ik niet wil. Kennelijk is hij er tussendoor geslipt maar ik weet niet waarmee. Ik krijg hem in elk geval niet verwijderd. iemand een idee???

2: Als ik mijn laptop aanzet krijg ik een icoontje van een zonnebloem. Ik heb daar onder per abuis mijn inlognaam gezet om verder de laptop in te kunnen komen en dat was niet mijn bedoeling maar ik weet niet hoe ik dat veranderd kan krijgen. Iemand een idee hoe dit wel kan????

groetjes en alvast bedankt voor het meedenken en de hulp die me geboden wordt

Crimpak
 
indien je met de IE surft dien je yahoo uit de startpagina te verwijderen bij internet opties > dus via het tandwieltje internet opties selecteren > yahoo verwijdern

je heb dus een inlognaam en w8woord aangemaakt bij het opstarten van Windows en deze wil je terug verwijderen .....
of is het eerder zo dat je je inlognaam opgegeven heb als w8woord en dat dit een vergissing is ...
***in beide gevallen dien je je dus eerst aan te melden met het wachtwoord .
daarna ga je naar je account beheer en hier kun je dus of te wel het w8woord verwijderen of te wel deze veranderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan