Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Systeem betreft Windows Vista Home Premium 32 bits.
Hallo beste mensen ik zit met 2 problemen.

1: Ik heb een programma gedownload van de site PC Helpforum - Gratis hulp bij computer problemen zijnde de mogelijkheid een herstelschijf te maken. Het is een ISO bestand. Wat dat wil zeggen weet ik niet. Het probleem is echter, dat zodra ik het bestandje wil branden op schijf een hulpschermpje krijg met de tekst:

Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Koppelingen instellen van het configuratiescherm. Nu is me dat al meer overkomen met andere downloads, maar ik weet nog steeds niet hoe dat moet. Kan iemand mij stapsgewijze uitleggen hoe ik nu moet handelen.

2: Ik ben al een poosje mijn Windows Media Player kwijt. Kan iemand mij zeggen of dat opnieuw is te instaleren en hoe ik dan moet handelen??

Alvast bedankt en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen met deze 2 problemen.

met vriendelijke groet
Aloys van Kempen.
 
ook met imgburn kun je iso bestanden branden ....imgburn is zelfs free ware
en door het nederlandstalige taalpakket in de map te plaatsen van imgburn die je terug vind bij de program files op je C schijf kun je deze ook in het nederlands gebruiken

imgburn doet alles vanzelf , hoe je een iso oplaad naar imgburn zie je hier Bekijk bijlage 8166
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan