Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Omdat deze website van ComputerTotaal met de 40 supertips niet vlot te lezen viel en bovendien gespreid was over vijf pagina's heb ik de lay-out wat aangepast en in één document verwerkt.

Het wordt op die manier gemakkelijker voor jullie om het te lezen en eventueel uit te printen met 2 pag. op één A4.

Ik heb er niets anders aan gewijzigd dan de lay-out. De inhoud is identiek en je haalt er maar uit wat er inzit.

Zo kan ik dat af en toe doen, want die webpagina's zijn dikwijls overvol met andere niet-relevante beelden.

WaWa

Bekijk bijlage 40 Tips voor Windows 10 uit CT.pdf
 
Alle krediet gaat naar Computertotaal!, ik heb alleen het lezen vergemakkelijkt met het van de website te halen en in een eenvoudiger jasje te steken.
 
Zo hou je Windows 10 fris en schoon van de website van ComputerTotaal!

Zo hou je Windows 10 fris en schoon van de website van ComputerTotaal!

Omdat deze website van ComputerTotaal niet vlot te lezen viel en bovendien gespreid was over drie pagina's heb ik de lay-out wat aangepast en in één document verwerkt.

Het wordt op die manier gemakkelijker voor jullie om het te lezen en eventueel uit te printen met 2 pag. op één A4.

Ik heb er niets anders aan gewijzigd dan de lay-out. De inhoud is identiek en je haalt er maar uit wat er inzit.

Zo doe ik dat dusaf en toe, want die webpagina's zijn dikwijls overvol met andere niet-relevante beelden.

WaWa

Bekijk bijlage Zo houd je Windows 10 fris en schoon.pdf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan