Status
Niet open voor verdere reacties.
het betreft hier waarschijnlijk om een besmetting , gebruik je google croom!...
ik raad je aan een volledige scan te met malwarebytes free ...
echter vooralleer je deze opstart sluit je alles af en gebruik je de pc dus niet ...
ook laat je malwarebytes eerst updaten ...gebeurt dit niet automatichs klik je op de tap Update en vervolgens op " controleer op update's"
daarna klik je op de tap scanner ....kies voor de volledige scan ....zet vervolgens de vinkjes aan bij elk aangesloten opslag media... is dat gedaan klik je nogmaals op ""scan ""
wees geduldig !!! en laat de pc effe met rust !!
na vernant hoeveel bestanden en opslag media's je te scannen heb kan dit ruim een uur duren !!
 
ik ben er mee bezig geduldt , moet een engelse tekst omzetten naar het nederlands ..
het betreft hier wel degelijk om een infectie ... de 404 Not Found nginx is niets minder dan een moeilijk te verwijderen trojan

verwijder malwarebytes eens ...herstart je systeem en installeer dan malwarebytes terug dit helpt soms ook wel eens ..

indien je systeem up to date is dan heb je gisteren of vandaag ook updates binnen gekregen ...
open het zoekvenster en typ daar mrt in ..
klik verder op mrt.exe en laat ook deze scan doen !
 
Laatst bewerkt:
verklaring wat de vermelding 404 Not Found nginx inhoud en hoe je deze kunt verhelpen

404 Not Found nginx is een foutmelding gegenereerd door Nginx (open-source, high-performance HTTP-server) dat in feite betekent het web document dat u zoekt niet meer aanwezig zijn op de server.
Hoewel, dit is een typische web-server error !

404 Not Found, nginx is in feite gewoon een trojan / spyware die ook advertenties en online enquêtes tonen op geïnfecteerde computers.
Deze kan verwijderdt worden door een malwarescan te doen op de geïnfecteerde computer, echter volstaat dit niet en blijft er een infectie achter in het host bestand.
daarom moet ook het host bestand vernieuwd of overschreven worden .

Dus, om de 404 Not Found fix, nginx probleem volledig te verwijderen moet u eerst uw computer te scannen met anti-malware software en handmatig verwijderen van de extra regels uit Windows Hosts-bestand of deze overschrijven.

NB: in sommige gevallen zal een rogue-programma de anti-malware scan blokkeren of tegen werken .
DIT kun je verhelpen door de setup van de geinstalleerde programma's als Administrator uit te laten voeren .
Start het programma en volg de aanwijzingen.
Vergeet niet om de geïnstalleerde programma-eerst te laten updaten voordat u gaat scannen.

doe ook het volgende ...
Controleer Windows HOSTS-bestand.
Ga naar: C: \ WINDOWS \ system32 \ drivers \ etc.
Dubbelklik op "hosts" file om het te openen. open deze met Kladblok.

De "hosts" file moet er hetzelfde uitzien als in de afbeelding hieronder.
127.0.0.1 localhost in Windows XP en 127.0.0.1 localhost::: 1
in Windows Vista / 7 er slechts een lijn.
Als er meer regels staan , dan verwijder je deze en sla de wijzigingen op. Lees meer over Windows Hosts file hier:
How can I reset the Hosts file back to the default?.

je kunt echter ook deze onderstaande tool gebruiken van microsoft om de host file te herstellen ..
http://go.microsoft.com/?linkid=9668866


Indien het probleem blijft bestaan lees dan aandachtig de volgende web pagina en vog de stappen op die er beschreven staan Remove Google redirect virus
 
Laatst bewerkt:
ik versta nu niet wat ik voor je moet zoeken , de links staan hier toch vermeld ..
 
die virus scanner wat je me gaf gaat niet of ik doe het verkeerd

kun je voor me uitzoeken als ik wat vind op google klik ik op blauwe tekst of paars dan krijg ik pas 404 not found
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan