aanbod powernews . nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil je downloaden van nieuwsgroepen en heeft uw geen account ga dan naar powernews .nl

daar steekt telenet wel een stokje voor , zo kan je waarschijnlijk geen gebruik maken van de nieuwsgroepen.
of weet iemand iets meer ?
 
Wil je downloaden van nieuwsgroepen en heeft uw geen account ga dan naar powernews .nl

daar steekt telenet wel een stokje voor , zo kan je waarschijnlijk geen gebruik maken van de nieuwsgroepen.
of weet iemand iets meer ?

Waarom zou een Telenetklant geen gebruik kunnen maken van de payserver van Powernews????????????????
Welke nieuwsgroepen zou Telenet blokkeren bij klanten van Powernews??????????????
 
het is toch geweten dat telenet geen nieuwsgroepen toelaat.
Hoe kan men dan gebruik maken van het aanbod ?
 
Zijn zo vele dat powernews gebruiken en telenet klant zijn.
 
het is toch geweten dat telenet geen nieuwsgroepen toelaat.
Hoe kan men dan gebruik maken van het aanbod ?

Waar heb je die "onzin" vandaan gehaald????

Wat Telenet wel doet is het "NIET" aanbieden van muziek- en film-nieuwsgroepen op de eigen servers.
Voor de rest biedt Telenet duizenden nieuwsgroepen aan.
Als je een payserver (bijvoorbeeld Powernews) hebt kunt u alle nieuwsgroepen gebruiken.
 
onzin zou ik het zo niet noemen , ik denk gewoon verkeerde info ergens gelezen.
Het is daarom dat ik nooit gebruik heb gemaakt van zo'n servers.
Maar goed het is nooit te laat om een abbo te nemen.
alleszins een redelijk goed aanbod van powernews.
 
onzin zou ik het zo niet noemen , ik denk gewoon verkeerde info ergens gelezen.

Er is ooit eens, jaren geleden, een groot probleem geweest tussen Telenet en Eweka (payserver).
Telenet heeft dan gedurende een zekere periode het downloaden van deze payserver geblokkeerd.
Maar Eweka heeft toen lang "een omweg" gezorgd dat Telenetklanten toch konden downloaden (zelfs gratis).
Het downloaden vanaf andere payservers is die tijd altijd mogelijk geweest.

Het enige probleem bij Telenet, buiten de niet-aangeboden nieuwsgroepen, is dat de retentie soms "miserabel" is.

Telenet biedt op het ogenblik text only en binaire samen ongeveer 74.000 groepen aan
Powernews biedt op het ogenblik 17221 binaire groepen aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan