Status
Niet open voor verdere reacties.
Ey,

Ik zou graag een gps aankopen maar heb hier nog geen of weinig ervaring mee.
Zou graag wat tips hebben en waarop ik juist moet letten.
Zoude jullie me misschien ook enkele toestellen kunnen aanraden.

Alvast Bedankt.
 
Bedoel je hier een GPS systeem om in de wagen in te bouwen of een type dat draagbaar is ?

Men overbuur heeft een MIO en is er heel tevreden van.

Een klant van bij ons op de zaak heeft zo een all in 1 toestel van MIO (GSM, GPS, GPRS, ...)

Hij is er ook heel tevreden van.

Persoonlijk heb ik echter geen ervaring met GPS daar ik ni lang meer met de auto kan rijden.

Groetjes , Eric
 
Heb onlangs een garmin gekocht, c550,fantastisch toestel. (y) Gekocht bij een verdeler die alle merken kan verkopen maar raadde mij dit toestel aan. Had ook eerst gevraagd naar MIO, maar raadde mij dat vliegensvlug af, werkt enorm traag, nam zelfs het woord brol in de mond (sorry). (op)
Maar das ieder zijn keus natuurlijk. Ik zou zeggen ga voor kwaliteit en kijk niet naar een paar eurootjes meer.
 
ik heb hier ook een street pilote zeer tevreden over .
het hangt een beetje af aarvoor je het wil gebruiken voor de wagen moto fiets om te wandelen .als je het wil gebruiken om te wandelen en fietsen dan heb je en goede batterij nodig ik kan met mijn street pilote ongeveer 6 u navigeren zonder op te laden .heb je alleen benelux nodig of europa .
grtjs
 
Over de nieuwe gps toestellen ken ik niets , maar ik heb nog een oud ding met een apparte muis (gps) en een palmtop samen met TOMTOM 3 europa. Er zijn daar wel een paar problemen mee , dat is dat de palmtop leegloopt als je hem niet gebruikt ( altijd zo bij palmtop's) , eens de batterij leeg en backup batterij ook , dan is alles van je systeem gewist , dus herinstaleren is de boodschap . als je zo ver rijdt , moet je veranderen van kaarten , vind ik ook een beetje onhandig + dat je die kaarten met zuidoosten en zo genaamd worden , weet dan zo maar vanbuiten welke kaart welk deel is dat je geinstaleerd hebt . Verder wijst hij mij perfect de weg waar ik moet zijn .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan