Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Wij trachten in te loggen op de Telenet Homespot, maar slagen hier niet in met de iPad van onze ouders. Eigenaardig is dat dit wel lukt met onze eigen iPhone en iPad. Het verschil met deze laatste is dat die van onze ouders recenter is: versie: iOS 7.04.

In een eerste stap maken we verbinding met TELENETHOMESPOT. Vervolgens geven we in de inlogpagina de operator, onze gebruikersnaam en wachtwoord in. Tot slot aanvaarden we de gebruikersvoorwaarden, en klikken op aanmelden. Vanaf hier gaat het fout: de pagina 'denkt' een lange poos (ca. 2 min) na tot de melding 'Gateway Time-out - The proxy server did not receive a timely respons from the upstream server' verschijnt.

De cookies worden toegelaten, alsook pop-ups. De medewerkers van Telenet weten hier ook geen antwoord op. Hopelijk jullie wel?
 
ten eerste wil ik er op na drukken dat Telenet werken uitvoert over gans Belgie vandaag heb ik zelf al de gehele dag geen verbinding met de mobiele netwerk ( GSM )
d.w.z. soms laad deze en zie je wat verbindings streepjes maar zodra je de GSM wilt gebruiken valt de verbinding uit ...
de 24 ste van deze maand zal in de gemeente Beringen de gehele dag geen internet verbinding mogelijk zijn omwille van werken ....wellicht zijn er werken in de omgeving bezig !

opmerking :**het is nu 17.00uur voorbij en nu bemerk ik dat de GSM terug het volledig bereik heeft ...
 
Laatst bewerkt:
dat besefte ik wel ik haalde enkel aan dat Telenet werken uitvoert over gans Belgie ...
ik heb hier het volledig paket Whoppa met Gsm , Internet , Digitaal TV en Vaste lijn en stelde enkel vast dat mobiel hier problemen gaf !

wat betreft uw vraag ..probeer het volgende eens ..

de Wi-Fi-instellingen van het apparaat resetten

Navigeer naar de optie-instellingen.
Klik op Wi-Fi.
Klik op de blauwe gekleurde "(i)" die naast de naam van uw netwerk te zien is .
Verwijder zowel uw bestaande DNS en wachtwoord door deze aan te tikken en vervolgens deze te wissen .
verlaat nu het tabblad Wi-Fi en vervolgens open je Algemeen.
Klik op Reset.
Klik nu op Reset Network Settings.
Dit zal uw iOS-apparaat opnieuw op starten.
Zodra de gadget opnieuw begint, open je instellingen en ga terug naar Wi-Fi.
Voer het Netwerk wachtwoord nogmaals in .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan