Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik bezit nog een laptop die draadloos verbonden is met mijn D link Acces point Air plus.
Nu zou ik de WEP beveiliging willen aanpassen in een WPA. Volgens dat ik vernomen heb
zou de wep absoluut niet veilig meer zijn.
Ik werk met Vista op mijn laptop.( klassiek xp ingesteld )

Acces point D link: (telenet)
Netwerken: EEE 802.11b, EEE 802.11g, EEE 802.3, EEE 802,3u
Beveiliging: 64/128-bit WEP encryptie, WPA, MAC adres filter, SSID Broadcast dissable functie
Ingebouwd DHCP server: Ja
Frequentie: 2,412Ghz tot 2,4835Ghz

Zijn er onder jullie die kunnen uitleggen aan een leek hoe ik te werk moet gaan om dit te kunnen veranderen
en mijn laptop terug "werkzaam" te krijgen?

Alvast bedankt
 
Ik ken dit apparaat niet van D-Link.
Maar zoiets zou je in de Setup ergens moeten kunnen vinden. Er zal denk ik ergens een tabblad "Select wireless security mode" moeten staan. Of misschien noemt men dit bij D-Link net iets anders. Hier zou je dan dus de verschillende modes moeten kunnen instellen.

Maar geef eens het type van de D-Link. Misschien kunnen we hiervoor een manual vinden en dan is het iets gemakkelijker om u verder te helpen.
 
Dank voor de reacties.
Ik moet wel zeggen dat ik daarbij een cd ontvangen heb, maar deze vind ik voor het ogenblik niet meer terug.
Dit werd door telenet geinstalleerd in het jaar 2008.
In bijlage een copie van uit het "27 talig boekje", maar dit is wel het enige dat te vinden is in die brochure, m.a.w. geen uitleg over de werkingswijze van het beveiligen
van de wifi.


D-Link dwl g700 ap.jpg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan