Status
Niet open voor verdere reacties.

Castellane

Steunend lid
Vip Lid
Enkele dagen geleden werkte ik nog met XP en had ik opmijn bureaublad ruimte om 17x13 pictogrammen (snelkoppelingen) teplaatsen. Sinds enkele dagen werk ik met Windows 7 (Nieuwe PC maar zelfdescherm) en nu kan ik slechts nog 11x11 pictogrammen plaatsen. Hoe kan ik deruimte tussen de pictogrammen verkleinen. Wanneer ik op een vrije ruimte in hetbureaublad op de rechtermuisknop klik krijg ik beeld en vervolgens kan ik degrootte van de pictogrammen aanpassen. Echter door deze kleiner te makenverkleint de afstand tussen de pictogrammen niet.
Iemand een oplossing? ScreenHunter_21 Jan. 16 09.51.jpg
 
Selecteer eens een pictogram op het bureaublad.
Druk de Ctrl toets in en gebruik het wieltje van de muisknop en kijk wat er gebeurd.

Is dit wat je wilt ?
 
Selecteer eens een pictogram op het bureaublad.
Druk de Ctrl toets in en gebruik het wieltje van de muisknop en kijk wat er gebeurd.

Is dit wat je wilt ?

Thx,
Hiermee kan ik het aantal picogrammen in verticale richting verhogen naar 17 wat opzich al meer dan goed is.
Echter bestaat er een gelijkaardige truc om de pictogrammen in breedte te verkleinen?
 
Rechts klikken op uw bureaublad - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - onderaan, midden van scherm op vensterkleur klikken - geavanceerde instellingen voor vormgeving - klik op het pijltje in het vak onder "item" - kies een onderdeel en pas dit aan uw voorkeur aan.
 
Rechts klikken op uw bureaublad - aan persoonlijke voorkeur aanpassen - onderaan, midden van scherm op vensterkleur klikken - geavanceerde instellingen voor vormgeving - klik op het pijltje in het vak onder "item" - kies een onderdeel en pas dit aan uw voorkeur aan.

Super!
Hier mag een slotje op!

Bedankt :bravo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan