Status
Niet open voor verdere reacties.

diaxx

Steunend lid
Vip Lid
Heeft al iemand zijn abonnement van McAfee kunnen opzeggen?
Ik vraag dit omdat mijn abonnement in april verloopt en ik zonder " boe of ba" een automatische verlenging aangesmeerd kreeg dit a 59€ voor een jaar. Ik ben wel tevrede met McAfee maar deze werkwijze pik ik niet,wanneer het mij gevraagd was had ik abonnement verlengd, maar daar zijn genoeg virusscanners en firewalls op de markt !, en dan maar zagen dat de mensen illegale software gaan downloaden.


[OPLOSSING]mag gesloten worden, heb eens gebeld naar 022750703 en was direct geholpen.
Moraal: wanneer men een abonnement neemt, 2 maal zien wat er aangevinkt is! [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn abonnement was verleden week ook verlopen.
Ik heb € 40 betaald voor 2 JAAR!! Bij de persoon waar ik de pc gekocht heb.Die heeft naar eigen zeggen een honderdtal licentie´s gekocht voor zijn klanten.
 
was een test abonnement bij laptop, heb dan een jaar verlengd en nu krijg ik die automatische verlenging, met automatische betaling, zonder dat er aan mij iets gevraagd is.Ben tevreden met McAfee maar niet met hun handelswijze.
Daarom ben ik aan het zoeken om van dit abonnement af te geraken en dat blijkt heel moeilijk te zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan