Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Bij het inloggen met mn account krijg ik volgende foutmelding:
"Sorry, er is een fout opgetreden. Deze dienst is momenteel niet toegankelijk. Probeer later opnieuw."
Vervolgens komt een scherm met de boodschap om windows hello te gebruiken ipv paswoord.
Hebben Julie idee wat schort?

Een noot ter verduidelijking; de PC stond in Frans en de foumeldingen stemmen mogelijks niet 100percent overeen met nederlandstaligen.

Groetjes, en dank voor de hulp
Frank
 
je beschikt wellicht over een toestel dat het aanmelden via Windows Hello ondersteunt ... er word hier dus via een vingerafdruk- of gezichtsherkenning aangemeld en het eerder ingestelde wachtwoord komt te vervallen ...Surface Pro 4, Surface Book en de meeste pc’s met vingerafdruklezers kunnen nu Windows Hello gebruiken
indien je deze manier van aanmelden niet wenst te gebruiken dan dien je dus via start>instellingen>accounts>aanmeldingsopties het aanmelden via Hello uit te schakelen ....
 
kan je nog met een andere account inloggen?
Kan je opstarten in veilige modus? ( https://support.microsoft.com/nl-be/help/12376/windows-10-start-your-pc-in-safe-mode )

Ik heb er rode oortjes bij...
Gewoon opnieuw opstarten geselecteerd, windows de tijd gegund om zijn ding te doen, toch maar eens opnieuw mn account geselecteerd...
And we are back in business...

Bedankt voor de reply... Heeft me ertoe aangezet om opnieuw te proberen.. Toppie voor jullie inzet btw

Groetjes,
Frank
 
fijn dat het verholpen is maar ga nu eens via start>instellingen>accounts naar de aanmeldingsopties... is Windows Hello beschikbaar op het toestel van u ... hier bij mezelf dus niet ...en dit word dan ook vermeld .
182e2a98e7-Ashampoo_Snap_2017.05.09_10h49m09s_001_.png

*indien deze optie bij u wel beschikbaar zou zijn en je wilt dit probleem in de toekomst voorkomen dan dien je deze optie dus uit te zetten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan