Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Sorry, weet niet of ik in t' juiste topic zit , heb 2 vraagjes :

1 = Als ik via Persoonlijke instelling voor Vormgeving en Geluiden daar bij :
laag energie en kritiek accuniveau een geluid instel en dan op Toepassen en Oké klik dan staat dat er wel in doch er komt GEEN geluid , enkel een visuele melding

2 = Als ik via Energiebeheer>Geavanceerde Energie Instellingen de AanUit knop in t' menuStart op AFSLUITEN zet dan op toepassen en OK klik, dan staat dat zo en kan ik mits daar op te klikken mijn pc afzetten , maar de dag erna is alles terug zoals voordien en is de AanUit knop weer terug naar laag energieverbruik gezet
Bedankt voor jullie hulp
 
Zou begot niet weten waar ik daarvoor moet gaan zien , werk met Vista Home Prémium , maarals ik ga zien in :
Apparaatbeheer>Systeemapparaten>BIOS-stuurprogramma voor Microsoft Systeembeheer >stuurprogrammaversie staat er daar :6.0.6002.18005
Maar als ik dan klik op Stuurprogramma >Gegevens dan staat daar Bestandsversie :6.0.6000.16386(vista_rtm.061101-2205)
Ik weet niet waar ik kan zien welke de laatste versie is en ook kan het geen kwaad van die te updaten werkt alles dan nog normaal?
 
Ga naar website van acer Service & Support en zoek je laptop daar kan je alles downloaden van drivers en bios update zie voorbeeld in de afbeelding.
 

Bijlagen

  • acer voorbeeld.jpg
    acer voorbeeld.jpg
    54.9 KB · Weergaven: 112
Bedankt , ben eens gaan zien en gevonden ,maar weet niet welke van de 2 en ook of dit wel nodig is en alles nog normaal gaat werken
 
Deze nemen met de nieuwste datum, er zit een lees bestand bij dit even doornemen.
 
moet ik nu echt 7 dagen wachten ... ?
Alé ik heb iets wat andere niet hebben .... tijd ('t in het week-end).
Ik wacht af met veel geduld (niet mijne baas slogan), maar ja
 
Laatst bewerkt:
dit kan je wijzigen in je register.


[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\PowerCfg\] -->current power policy . de waarde 0 is voor desktop en zet de pc volledig uit. ik zou deze eens proberen.

p11213_1.jpg
 
Deze nemen met de nieuwste datum, er zit een lees bestand bij dit even doornemen.

De technieker waar ik mijn laptob heb gekocht zegt dat ik aan de BIOS helemaal NIETS mag veranderen daar er veel kans is dat ik NIET meer kan opstarten, dus ik denk dat ik er maar zal afblijven, maar toch bedankt voor de moeite
 
dit kan je wijzigen in je register.


[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\PowerCfg\] -->current power policy . de waarde 0 is voor desktop en zet de pc volledig uit. ik zou deze eens proberen.

p11213_1.jpg

In wat moet ik dat dan wijzigen , er staat nu bij : current power policy een 0.

En wat bedoel je met :zet de pc volledig uit , na dat ik dat heb veranderd of wat ??sorry maar ben maar een beginneling en niet meer van de jongsten
 
De technieker waar ik mijn laptob heb gekocht zegt dat ik aan de BIOS helemaal NIETS mag veranderen daar er veel kans is dat ik NIET meer kan opstarten, dus ik denk dat ik er maar zal afblijven, maar toch bedankt voor de moeite

Dan is dat een groot kieken, wat staat deze in de winkel te doen enkel om computer te verkopen. Waarom denk je dat ze update uitbrengen voor de bios niet voor hun plezier hoor.
 
Dan is dat een groot kieken, wat staat deze in de winkel te doen enkel om computer te verkopen. Waarom denk je dat ze update uitbrengen voor de bios niet voor hun plezier hoor.
Het is GEEN verkoper maar degene die de PC's in elkaar zet en formateert enz.
Durf er toch niet zo direct aan beginnen want moest hij niet meer opstarten (je weet nooit)dan vervalt de garantie [OPLOSSING][/OPLOSSING]zegt hij omdat ik iets heb gedaan waar ik moet van af blijven:vraagteken:zal dus alles maar laten zoals t' is
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan