Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik heb mijn adobe cs4 heel goed draaien nu. Nu ben ik er op mijn andere laptop achter gekomen dat wanneer ik mijn computer formateer en Adobe opnieuw installeer moet ik de zelfde activatie code hebben.
Blijkt dat ondanks formateren de activatie code aanwezig blijft, en dat er maar 1 activatie code op de computer kan.

Je raad het al ik heb de activatie code niet meer, en mijn computer moet heel erg nodig windows 7 64 krijgen. En dan moet die geformateerd worden. aangezien ik niet zonder photoshop kan als fotograaf, zou ik graag weten of iemand weet hoe ik die activatie code kwijt kan raken of iets dergelijks.

Ik kan wel iets met computers, maar heb geen versand van termen, en ben er stiekem ook geen held in.

Groet Niels
 
hoi. Gek genoeg blijft die activatie ook na formateren bestaan.
Tenminste voor het formateren kon ik het gewoon en makkelijk installeren en wat ik ook doe, het lukt mij daarna op die computer niet meer.

Regedit gevonden, maar geen idee wat ik daar dan weer mee moet.
 
heb je de orginele cd,start dan op met deze
ergens kom je op een scherm waar je partities kan verwijderen,doe dit en daarna ga je de hardisk terug in partities indelen.
Heb je dit gedaan dan ga je partities formateren en is echt alle data verwenen
 
Is deactiveren voldoende? Heb je ook een idee wat je moet doen als je dat vergeten bent. Ik weet hoe je moet formateren en adobe weet hoe ze de activatie erop kunnen laten staan als je formateerd. Bij een legale versie van adobe is dat erg handig, maar bij illegale versie niet.

Groet niels
 
Nagtie, Wat je daar zegt is incorrect.

Adobe laat de activatie er niet opstaan, wat Adobe wel weet is de systeemeigenschappen van je pc met de unieke nummers en dit geeft jou waarschijnlijk het idee dat Adobe de activatie er op laat staan.

Nu : Ik spreek wel over een legale versie hé, de procedure bij de adobe producten is steeds zo, (zelfs bij formatteren aan te raden)- eerst deactiveren en na het formatteren terug installeren of wat ook kan is na deactivatie je Adobe procducten op een andere pc installeren.

Met illegale versies kan ik je niet echt verder helpen hoor.
 
Is deactiveren voldoende? Heb je ook een idee wat je moet doen als je dat vergeten bent. Ik weet hoe je moet formateren en adobe weet hoe ze de activatie erop kunnen laten staan als je formateerd. Bij een legale versie van adobe is dat erg handig, maar bij illegale versie niet.

Groet niels

illegaal doen we niet aan mee.
Als het je broodwinning is, investeer er dan in en koop een legale fotoshop.
 
Trouwens als beroepsfotograaf zijn het beroepskosten, ik zou het me nooit veroorloven beroepsmatig met illegale software te werken.

Past de prijs niet in je voorziene budget overweeg dan Lightroom - een programma dat door zeer veel beroepsfotografen word gebruikt,
Tevens bied dit programma een knappe bibliotheek gemakkelijker te beheren dan Adobe Bridge welk bij Photoshop zit,
ook kan het met RAW-bestanden overweg. (dit programma kost net geen 300 euro)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan