Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige programma´s moeten via de administrator geinstalleerd worden.
Maar mijn probleem is dat ik hem niet meer kan vinden op mijn pc
Kan iemand mij vertellen waar ik deze terug kan vinden.
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groeten,
Winand
 
vermeld ook eens welke Windows jij gebruikt !
meestal helpt het gewoon om de setup van dat programma met rechts aan te klikken en je kiest dan " uitvoeren als administrator "
 
Als je een programma wilt installeren, klik dan zoals Qtex zegt met de rechtermuisklik op het installatie bestand. Zie je daar staan "Als administrator uitvoeren". Of is deze melding weg ??
 
Ga eens op het installatie bestand of setupbestand staan met rechtermuisklik en kies dan helemaal onderaan voor eigenschappen.
Er opent een venster en kies het tabblad Compabiliteit.
Vink hier aan: Dit programma als administrator uitvoeren.

admin.jpg
 
start een opdrachtprompt op als admin ...druk hier voor op de Windows toets +X en kies opdrachtprompt (administrator)
is deze opgestart dan type " net user " (zonder haakjes )
**nu word hier al de gebruikersaccounts getoont.. zoals in het voorbeeld hier onder ..
Ashampoo_Snap_2014.11.22_16h41m12s_002_.png

**als blijkt dat er niets of een andere naam word weer gegeven dan vermeld je dit best eens !
 
Welke extensie heeft dit installer? Als dit "msu" is ga je inderdaad die optie niet zien staan om met admin rechten uit te voeren. De omweg is om een command prompt scherm (opdracht prompt) te starten met admin rechten en van daaruit de "msu" installer uit te voeren.
 
Het programma dat ik wil installeren is jv16 powertools 2014 v3.2.0 1354.Oxe
Ik zie nu dat het een afwijkende extensie heeft.
Als ik ter controle een ander programma probeer dan komt de admin wel te voorschijn.
Daar is er dus niks mis mee.
Bedankt iedereen voor het reageren en nog een fijne dag gewenst
Vriendelijke groeten,
Winand
 
Een .Oxe bestand is geen installatiebestand. Vreemd, ik zou het niet vertrouwen, want zoiets gebeurd niet zo maar.
Als je het wel aandurft om het te installeren verander de extentie dan naar .exe
Maar haal het dan wel eerst door alle scanners die je geinstalleerd hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan