Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Als ik Adobe Flashplayer wil downloaden, krijg ik de melding dat deze in Windows10 ingebakken zit in Edge.
Ik zie dat dit in Edge zo ingesteld staat dat die toegankelijk is. Toch spelen mijn SWF files niet standaard af in Windows10.
Vind ook nergens waar je de app kunt instellen naar Edge. (Waar vind ik Edge?)
Het lukt met Windows Explorer, maar dat is niet de bedoeling.
Het gaat om SWF files van Tetris.
.
 
open de edge browser en klik rechts boven op de 3 puntjes ga vervolgens naar instellingen .... scrol naar onder en ga naar de geavanceerde instellingen .. zet vervolgens de schakelaar aan om de Adobe Flashplayer te gebruiken .
 
open de edge browser en klik rechts boven op de 3 puntjes ga vervolgens naar instellingen .... scrol naar onder en ga naar de geavanceerde instellingen .. zet vervolgens de schakelaar aan om de Adobe Flashplayer te gebruiken .

Heb ik gedaan. Stond juist al voor de SWF files er op stonden. Ook de standaard instellingen gebruiken werkt hier niet.
 
nee je heb gelijk swf files kunnen niet geopend worden met de adobe flashplayer ....
ook in de lijst standaard apps kan men de adobe flash player niet toevoegen aan de swf extensie en word men doorgelinkt naar de store om er een app op te halen ...
zo is er de SWF Player HD aan te kopen voor 3,99€
Ashampoo_Snap_2016.08.22_17h38m23s_009_.png
 
nee je heb gelijk swf files kunnen niet geopend worden met de adobe flashplayer ....
ook in de lijst standaard apps kan men de adobe flash player niet toevoegen aan de swf extensie en word men doorgelinkt naar de store om er een app op te halen ...
zo is er de SWF Player HD aan te kopen voor 3,99€
Bekijk bijlage 17368

Opgehaald en betaald. Werkt voor geen meter. Is blijkbaar alleen bedoeld voor film.
 
en jouw SWF bestanden zijn dan eerder text bestanden !
kun je deze dan niet hernoemen ... kan best zijn dat deze hernoemt werden ter bescherming tegen ongeoorlooft openen ( zomaar een gedacht)
 
Waarom probeer je niet via VLC player.
Vanaf versie 2.0.5 ondersteund dit ook swf bestanden als het goed is.

Heb even geen Flash bestand om dit te testen.
 
betreffende je aankoop zou ik dan ondersteuning vragen aan de maker van deze app tenslotte zou deze de swf bestanden meten kunnen afspelen ... > je kan via de store ondersteuning aanvragen
 
Welke versie van Adobe Flash Player hebt u?

in de Windows 10 zit de flash player al geintrigeerd en word deze automatisch geupdated het is niet mogelijk om na te gaan welke versie er gebruikt word ( waarschijnlijk is deze up to date ) dit is van toepassing indien men dus de edge browser gebruikt ...

* indien men de IE11 opstart en men opent dan de invoegtoepassingen (alle toepassingen) dan dient de flash player toepassing ingeschakeld te staan ...
klikt men op deze invoegtoepassing dan ziet men dat men de versie 22.0.0.209 heeft m.a.w. deze is hoger dan de door u genoemde versie 20
 
in de Windows 10 zit de flash player al geintrigeerd en word deze automatisch geupdated het is niet mogelijk om na te gaan welke versie er gebruikt word ( waarschijnlijk is deze up to date ) dit is van toepassing indien men dus de edge browser gebruikt ...

* indien men de IE11 opstart en men opent dan de invoegtoepassingen (alle toepassingen) dan dient de flash player toepassing ingeschakeld te staan ...
klikt men op deze invoegtoepassing dan ziet men dat men de versie 22.0.0.209 heeft m.a.w. deze is hoger dan de door u genoemde versie 20

In IE11 staat deze ingeschakeld maar krijg toch de melding " Active X geblokkeerde inhoud toestaan". Als ik dan bevestig start dit op.
Hoe kan ik die bevestiging permanent maken hiervoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan