Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn vraag is bij het installeren van adobe komt melding internet explorer afsluiten
zie foto


adobe.JPG


hoe doe je internet afsluiten voordat ik volledig een program kan installeren
 
volg gewoon op wat men aangeeft , de installatie gaat gewoon verder ..dus sluit de browser .
 
Deze melding klopt. Tijdens het installeren van een Adobe Suite moet je alle programma's afsluiten. Ook de browser.

Adobe vraagt niet om internet af te sluiten, maar om IE af te sluiten en daar zit een wezenlijk verschil.
 
om de IE te sluiten klik je gewoon op het rechts boven staande rood vakje met de X

effe een over loping van de ganze installatie wijze ....

je opent de internet browser en je surft naar de adobe website ( enkel vanaf daar download je de adobe software)
je klikt op de gewenste download...bijv : de adobe flash player.....
je krijgt de keuze tussen " uitvoeren , opslaan , opslaan als "( ik sla deze op mijn externe schijf )
indien je uitvoeren aanklikt dan word deze in de tijdelijke opslag map geplaatst ...
de setup gaat van start ...en je krijgt de foutmelding te zien welke je in je eerste bericht weer geeft ....
sluit de internet browser af ....en klik nu op " opnieuw installeren " de setup gaat weer verder ....
en je ziet dat deze dan ook de vermelding geeft dat de flash player geinstalleerd is ...
vervolgens word de adobe site automatichs geopent en krijg je daar ook de melding te zien dat de installatie gelukt is ...

opmerking : zet het vinkje uit voordat je de download ophaalt ....anders word er ook google crome browser geinstalleerd en deze wil je best niet ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan