adobe photoshop en word

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pepe

Gast
heb een vraagje heb iets gemaakt met adobe photoshop cs4 NU WIL IK DIT OPENEN MET WORD MAAR DIT WIL NIET LUKKEN HOE MOET IK DIT DOEN THX
 
Sla dit bestand in photoshop op onder een herkenbaar formaat voor MS Word. Maw, je kan je photoshop bestand opslaan als een JPG bestand en dan in Word een afbeelding invoegen aka dit JPG bestand.
 
heb een vraagje heb iets gemaakt met adobe photoshop cs4 NU WIL IK DIT OPENEN MET WORD MAAR DIT WIL NIET LUKKEN HOE MOET IK DIT DOEN THX
Ter info...... Waarom wil je dergelijk bestand met Word openen?
Als we het antwoord hierop kennen, kunnen we misschien iets anders voorstellen die véééééééél makkelijker kan zijn.
 
heb dit bestand gekregen staat op een usb stick op het werk hebben we geen adobe photoshop daarom wil ik het kunnen openen met word is een geboortekaartje en op er op het einde datum en kamer nr kunnen toevoegen en volgens ik gehoord he kan het ook niet met word om datum en datum toetevoegen
 
heb dit bestand gekregen staat op een usb stick op het werk hebben we geen adobe photoshop daarom wil ik het kunnen openen met word is een geboortekaartje en op er op het einde datum en kamer nr kunnen toevoegen en volgens ik gehoord he kan het ook niet met word om datum en datum toetevoegen

Dat was wat ik bedoelde, als we weten waarvoor. Ondertussen weet je al dat dit niet kan met Word. Maar als je het bestand kunt bekijken met een fotovieuwer, op het scherm zo groot mogelijk zetten en daarvan een copy nemen. (Kan met Alt + Prt Scr.) Dan neemt ge Uw programma om foto's te bewerken en plak dit daar in. Zo heb je een (lap)middel om toch iets te kunnen aanpassen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan