Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo461

Steunend lid
Vip Lid
Heb hier een probleem met adobe reader X, kan hem niet verwijderen of repareren, tijdens intall geeft hij
dit aan :

Called RunScript when not marked in progress.
Called Instalfinalize when no install in progress.

Kan hierna alleen maar sluiten.
 
heb je al eens getracht om deze met de revo unistaller te verwijderen ..
of als dat niet gaat een update te doen .doordat je de update functie gebruik zal deze eerst verwijderdt of hersteldt worden
[edit] de twee foutmeldingen komen voor als de systeem datum niet juist is ingesteldt ...dus controlleer in je configuratie scherm bij datum en tijd de instellingen , en indien nodig ook in de bios settings ![/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb die al 2 x met revo geprobeerd om te verwijderen, lukt niet, krijg zelfde errors als bovenaan.
Bij update gaat het ook niet want krijg dan een scherm dat zegt dat de applicatie al geinstalleerd is.
Tijd op scherm EN bios zijn juist.
 
en als je nu via configuratiescherm bij programma's en onderdelen de adobe reader selecteer ..
krijg je dan de keuze tussen verwijderen / wijzigen...indien zo kies je wijzigen ...
deze gaat nu de adobe reader herstellen , indien dit mogelijk is!
 
Typ regedit in het zoek venster ..
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE / Systeem / CurrentControlSet / Services
Zoek hier de map AdobeARMservices
Open deze dan , rechts moet je de volgende REG key’s en waardes zien vermeld staan ..

Bekijk bijlage 7905
Indien niet werk je deze bij ...
 
staat precies hetzelfde als bij jou.

Denk dat er iets niet in orde is met de pc want heb nu ook verschillende problemen tegengekomen deze week;
Windows update gaat voor de helft niet, op 7 komen er maar 4 binnen.
Al zekers 3 x mijn internetverbinding weg. Na kabel uittrekken (10sec) ging het weer.
Deze problemen had ik nog nooit voorgehad.
Alst niet beter word ga ik van t'weekend wel een format doen dan.
 
doe eerst de volgende scans voor alleer je tot een nieuwe instal over ga ..
doe eerst een volledigge malwarebytes scan van je systeem en alle opslag media's ...
eerst malwarbytes laten updaten ...
daarna doe je een mrt scan ...typ daarvoor mrt in het zoekvenster en klik verder ...
daarna doe je een sfc /sannow om systeembestanden te controlleren en zonodig ook te herstellen
 
ff een vraagje over die sfc /scannow, heb dat eergisteren al gedaan maar dat duurde nogal en ben van
de pc weggegaan. Toen ik terugkwam was het weg en zag ik niks meer. Word hier een log van gemaakt zosat
ik nog kan zien wat het resultaat was ?

Edit : malwarebytes kan niet updaten => geen internetverbinding (staat WEL op) en firewall (afgezet), ging nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Wat met nu opvalt is dat via norton360 een reputatiescan wou uitvoeren maar hier weer zoals bij malwarebytes niet kon doorgaan
omdat er zogezegd geen internetverbinding is. Heb wel internet, anders kon ik hier ook niet typen hé ;)
Dus moet er iets zijn bij mijn netwerkverbinding dat niet goed staat dan.
 
als je het netwerkcentrum opent en je klik met rechts op je lanverbinding kies dan eigenschappen..
..( alle vinkjes staan hier aan )..we gaan hier een paar controlles doen
we beginnen met internet protocol versie 6(TCP/IPv6)..rechts klik hierop kies eigenschappen ..bij de 2 opties die hier vermeld staan, zijn telkens de bovenste regel aangevinkt ( deze sta dus op automatisch ophalen )
als je dan op geavanceerd verder klik sta het vinkje aan bij de IP INstellingen op automatische matrix( echter is hier niets ingevuld )
klik je nu op de tap DNS
is het bolleke gekleurd bij .......primaire en verbindingsspecifieke DNS-achtervoegsel toevoegen
ook sta het vinkje aan bij..... Bovenliggende achtervoegsel van het primaire DNS-achtervoegsel toevoegen
ook vanonderen is het vinkje aan bij ....de adressen van deze verbinding registreren...
indien je hier ook maar 1 verandering heb gedaan bevestig je dit met 2x ok te drukken

open nu de volgende
internet protocol versie 4( TCP/IPv4)
rechtsklik op deze ; ook hier staan weer bij beiden ,enkel de bovenste aangevinkt (op automatisch )
ook hier weer verder klikken op geavanceerd ; en ook hier sta het vinkje aan bij automatische metric
bij DNS staan dezelfde waardes als bij de TCP/IPv6
klik verder op WINS...
het vinkje sta aan bij LMHOSTS-lookup inschakelen
de netbios sta aangevinkt op standaard
ook hier telt weer indien je iets heb ingesteldt om dit dan te bevestigen met 2x ok

...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan